miercuri, 26 februarie 2014

Un strop de primavara la - Miercurea fara cuvinte




Postarea participă la Miercurea fără cuvinte, rubrică inițiată de Carmen.

28 de comentarii:

  1. roiesc albinele si "bat" clopoteii... A SOSIT PRIMAVARAAAAA!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat pot fi de fericite albinele..... si cata munca pe capul lor!:))
    Happy WW Flori!

    RăspundețiȘtergere
  3. Să ai o noapte liniștită.
    Pe mine mă găsești aici

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar aveam nevoie de putina primavara, la noi a nins...Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumosi sunt! Vestitori ai primavarii. Gata, s-a dus iarna :).

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu şi cu Carmen am rămas încă la iarnă, dar numai pentru o zi-două, că apoi primăvara îţi va intra în drepturi depline! Sunt aceiaşi ghiocei pentru care te invidiam ieri?

    RăspundețiȘtergere
  7. mai sa cred ca a venit primavara...incantator1 :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Bună Flori!
    A venit primăvaraaaaaaa!
    O zi minunată îți doresc!
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  9. Chiar a venit primavara? De la geamul meu se vede cam ceata azi! :) Eu n-am gradina!
    O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  10. uluitor!
    şi eu am văzut albine dar am crezut că am probleme cu ochii!

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte frumos filmuletul. Sper ca frigul din ultimele zile sa nu fi stricat ghioceii si nici sa alinge albinutele cele harnice. Cum au simtit ele ca miroase a primavara.
    Eu am surprins... zapada de acum cateva zile.
    Sarut mana si o seara frumoasa! :-)

    RăspundețiȘtergere
  12. Abia astept sa vina primavara!
    Frumos clipul!
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce filmulet plin de veselie! Ne imbie la... munca! :) Foarte gingasa scena - permite-mi exprimarea! :)
    Ziua minunat sa o petreci!

    RăspundețiȘtergere
  14. Cat de frumos roiau insectele printre si prin ei :)
    Foarte inspirata filmarea.
    O noapte buna, Flori!

    RăspundețiȘtergere