miercuri, 12 februarie 2014

Imagini de iarna -1










Eu nu prea am avut ocazia sa circul in ultimii 35 de ani cu alte mijloace,afara de avion,decat cu masina mea.De un timp,am ajuns la un compromis.Merg un drum cu autobuzul,pana la Fagaras si ma intorc cu masina,pentru ca stau ceva timp acolo.V-am povestit ca am avut si peripetii uneori.De data asta am plecat in jurul pranzului,ca pana seara sa tot calatoresc.Ajung la autogara,iau bilet si ma urc in autobuz.Gasesc un loc unde am vrut si ma aranjez de calatorie.Cand ma uit pe fereastra constat ca e foarte murdara ,caut niste servetele si cobor sa o sterg.Cine m-a vazut s-a mirat,normal,dar eu aveam un scop bine stabilit de-acasa.Afara era foarte frumos,soarele se arata din cand in cand.Nu stiu cand am ajuns in Predeal,numai ca zapada era mai mica si geamul se stropise la loc,din cauza preocuparii mele de a fotografia.O sa va arat in mai multe serii,functie de timp si spatiu,imagini de iarna facute din mersul autobuzului.






17 comentarii:

  1. Superbe imagini! Brazii incarcati de zapada arata ca in povesti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca autobuzul a mers foarte incet, de ai reusit sa faci fotografii atat de frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai ceva ca in povesti..... tare frumoasa padurea, mai ales brazii plini de zapada!
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. minunate instantanee ai surprins
    O dupa amiaza placuta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Uluitoare imaginile, Sunt locuri mirifice
    Avem o tara plina de minunatii !
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Admirativ!!
    Imagini nemaipomenite ,paduri ca din de poveste!

    RăspundețiȘtergere
  7. Vaaiii, sunt de poveste dar n-as vrea sa ma ratacesc pe-acolo! Cred ca ai avut o iesire splendida...

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu te abati de la sosea ca nici nu aveai pe unde.

    RăspundețiȘtergere
  9. Minunate peisaje! O iarna ca in povesti.
    De-asta e buna calatoria cu trenul sau autobuzul, caci pot fi facute si fotografii. Cand sofezi.... nu mai pot fi facute si poze si tare mi-e ciuda ca pierd atatea ocazii minunate.
    Numai bine! :-)

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt frumoase imaginile. O iarna bogata in zapada. :)
    Flori, cam asa patesc eu cand fac cate o fotografie prin oras. Se uita oamenii ca la un martian :)) Nu-mi pasa insa.

    RăspundețiȘtergere