marți, 18 februarie 2014

Frezia alba



Una din florile cele mai valoroase primite de mine este aceasta frezie alba.Intr-o dupa-amiaza Thea a mers cu mama, la ziua unui coleg de gradinita.Eu am ramas acasa.De obicei sunt prezenta ,pentru ca fac parte din cercul micilor prichindei de acolo.Seara cand a sosit,a urcat fuga la mine.Avea mana la spate si ma intreaba:ghici ce ti-am adus? Chiar nu stiam.Eram bucuroasa ca s-a gandit la mine si nu am reusit sa ghicesc.Cand am vazut floarea atat de gingasa,alba,mirositoare,va dati seama ca m-am topit toata.Am luat-o in brate si mare mi-a fost bucuria.Era cel mai valoros "cadou" primit de la ea pana acum.M-a uimit ca in toata harmalaia de-acolo,ea s-a gandit sa ia o floare pentru mine.Ce pot sa mai zic?Este compensatia  afectiunii mele fata de ea.


14 comentarii:

  1. Copiii sunt fenomenali iar Thea, in mod deosebit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac si mie freziile si parfumul lor suav.
    Si Thea :) O ador.

    RăspundețiȘtergere
  3. Freziile sunt printre preferatele preferatelor pentru mine, sunt atat de delicate!
    Sa te bucuri de florile toate (Thea, frezii, ghiocei si altele)!

    Fotografii minunate cu o zvarluga blonda si teribil de expresiva!

    Pupici, Flori!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac si freziile si alte flori!
    Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai o nepotica grozava, cum sa nu fie cu o asa o buni? Freziile imi plac si mie au un parfum special.

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi inchipui, ce fericita esti !
    Copila te iubeste si se gandeste la tine. E ca un mic soare dupa care se rotesc toti membri familiei, nu-i asa ?

    RăspundețiȘtergere
  7. If some one wishes to be updated with most up-to-date technologies after that he must be visit this site and be up to date every day.



    My web blog :: EstellMVictoria

    RăspundețiȘtergere
  8. I every time used to read article in news papers but now as I am
    a user of net thus from now I am using net for posts, thanks to web.


    Feel free to visit my page ... AlfonzoXMcinnis

    RăspundețiȘtergere
  9. Hello, yup this paragraph is actually good and I have learned lot of things from
    it concerning blogging. thanks.

    my web site; quest bars

    RăspundețiȘtergere
  10. Hi there would you mind sharing which blog platform
    you're using? I'm planning to start my own blog soon but I'm having a hard time selecting between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.
    The reason I ask is because your layout seems different then most blogs
    and I'm looking for something completely unique.
    P.S Sorry for being off-topic but I had to ask!


    Also visit my page: quest bars

    RăspundețiȘtergere