duminică, 23 februarie 2014

Ce poate fi mai frumos?

O zi de tomna tarzie.Cam asa a fost vremea .Curiozitatea ma face sa merg pe la gradina,pentru că s-a anunţat încă vreme rece si ploioasa cateva zile.Nu mai îmi pasă cum va fi afară ,eu m-am încărcat cu mult bine cand am vazut multi ghiocei,unii chiar mai deosebiţi.Ce poate fi mai frumos ?
Cei vechi deja sunt pe trecute.
Aici nu stiu de unde au rasarit.
Dupa un morman de zapada au iesit totuşi.

Acestia au o mare valoare sentimentala.
Pentru ca era ud si nu am putut sa ajung la ei,am  pozat de la distanta.Unele nu sunt prea reusite.Deci o sa încep săptamana cu flori in loc de  ''Buna dimineata soare!''


   Dacă doresti să participi , in fiecare luni ,publică pe blogul tău , un   articol (video,text,imagini) cu aceasta tema si daca vrei să-l impartasesti cu noi  inscrie articolul la   "Bună Dimineata Soare"!

24 de comentarii:

  1. Sunt minunati! Si ce multi aveti in gradina! Dupa frigul iernii, aceste minunate floricele sunt cel mai deosebit "preludiu" al primaverii!
    O saptamana buna! :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunati sunt! Si pozele au iesit foarte bine, chiar daca nu te-ai putut apropia prea mult de ei! Picaturile de apa de pe floricele sunt de mare efect!
    O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ador primavara, iar ghioceii sunt cele mai gingase flori pe care imi place sa-i am pe langa mine. eu inca mai am ghiocei in fata casei, dar la mine (in Londra) au inflorit si narcisii deja. E adevarat, pe aici iarna n-a poposit si mi-ar fi placut macar o zi doua de zapada. Dar chiar si asa, primavara cu ghioceii ei ramane cel mai iubit anotimp.
    Pozele sunt foarte frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumosi sunt ghioceii! Eu n-am curte, dar anul trecut am gasit o multime pe malul Loarei. A fost o placere sa ma plimb printre ei si sa culeg cativa pentru acasa.
    O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi plac si mie.Am pus cativa bulbi si in cativa ani s-au inmultit.Acum ma bucur de ei functie de pozitia din gradina.

      Ștergere
  5. Chiar sunt frumosi si delicati, de cand ma uit si eu prin mica piata unde locuiesc eu de ghiocei sa cumpar si eu, si n-am văzut.Asa ca imi clatesc inima si ochii admirand ghioceii din gradina ta! O zi a Dragobetelui plina de iubire!

    RăspundețiȘtergere
  6. Pot sa-ti trimit daca vrei,am rude in orasul tau.

    RăspundețiȘtergere
  7. Si cele mai mohorate zile, devin senine si pline de lumina daca admiri acesti mesageri ai celui mai frumos anotimp!
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  8. Florile lor simple evoca frumusetea unei gradini de primavara timpurie si aduc prospetime in sufletele noastre!
    O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  9. Florile vorbesc dincolo de cuvinte!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. Chiar daca noi uitam, uneori, florile saluta Soarele in fiecare dimineata! O fac si pentru noi, cei care le iubim! :)
    Cand vad ghioceii luminand zona, tinandu-se in radacinile lor, nu-mi vine a-i culege. :) Sunt mai frumosi acolo, in pamant. Ii cumpar, insa, pentru ca sunt deja culesi si vreau sa ma bucur de frumusetea lor chiar daca prea putine zile. Ghioceii mor mai repede cand sunt despartiti de radacini. :)
    Saptamana minunat sa o petreci!

    RăspundețiȘtergere
  11. Lor le place frigul.Cand sunt adusi in casa nu rezista mult.Multumesc asemenea!

    RăspundețiȘtergere
  12. Cat sunt de frumosi! ce gratiosi si plini de prospetime! nimic nu e mai frumos în prag de primavara decât sa descoperi Ghiocei si Luște (http://ro.wikipedia.org/wiki/Lu%C8%99c%C4%83) Pe germana acest gen de flori se numeste "Cupe de martie" (Märzbecher)
    O saptamâna minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma tot joc cu ei pana vine timpul frumos.I-am pozat de obosisem.Afara de faptul ca sunt grasani,au un miros...

      Ștergere
  13. Da, foarte puţine lucruri pot fi mai frumoase decât suavii ghiocei. Azi invidiez pe toată lumea ce are un petec de curte cu ghiocei în ea. Pe cei din ultima ta fotografie, i-am văzut în realitate prima oară, abia acum trei ani şi nu aş mai fi plecat de lângă ei. Sunt deosebiţi şi dacă mai au şi valoare sentimentală...

    RăspundețiȘtergere
  14. superbe floricele acesti vestitori ai primaverii!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ai sute de ghiocei in gradina. Flori, si mai ales ultimii, ghioceii bogati, sunt de o frumusete rara. Merci, ca ne delectezi cu poze frumoasae !

    RăspundețiȘtergere
  16. O frumusete!
    Pe cei din ultima foto nu i-am vazut pana acum decat in fotografii, in realitate inca n-am avut ocazia sa-i vad. Sunt superbi. :)

    RăspundețiȘtergere