miercuri, 26 februarie 2014

Nu inteleg de ce?

Zilele astea e mare zarva in politica.Nu am cuvinte si nu pot sa zic nimic in legatura cu evenimentele si oamenii politici.Uneori  se mai atribuia unui om care facea cate o prostie substantivul "magar",dar nu pot sa spun acum asa ceva,mai ales politicienilor,pentru ca le-as face un compliment.Constat ca e tare gresit sa spui cuiva "magar".Magarul e un animal bland,dragut care ajuta stapanul la muncile sale.In drumurile mele am intalnit un magar la pascut.M-am oprit ,m-a vazut, apoi si-a vazut de mancarea lui linistit.Acum ati inteles  intrebarea  mea,de ce se  spune:
"esti un magar"?

20 de comentarii:

  1. Sa stii ca ai mare dreptate! Nici eu nu stiu de unde vine expresia pentru ca magarusul este, de fapt, un animal tare dragut!
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi plac magarii si caprele,dintre animalele de pe langa casa omului.Si de aceea sunt nemultumita de epitetul"magar"

      Ștergere
  2. Si eu consider ca le facem politicienilor un compliment daca ii numim magari…
    Imi plac magarusii! :)
    De ce numesc unii “magari” oamenii nerusinati nu stiu. :) Dar iti las un banc:
    Un magar ii spune altuia:
    - As vrea ca sotia sa ma insele...
    - Ma, tu esti prost?
    - Nu, dar m-am saturat sa fiu magar, vreau macar un pic, sa ma simt ca un cerb nobil!
    Ziua minunat sa o petreci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oooo,azi e ziua de veselie,multumesc de gluma,iti dai seama ca am ras cu zgomot.

      Ștergere
  3. Ai dreptate! Este o jignire pentru un Magar sa fie asemuit cu unii dintre oameni! :) Magarul este un animal tare dragut!
    O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  4. răspunsuri există dar uneori e bine să nu fie căutate! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. ai dreptate.s-a facut ca nici nu existi ce magar a fost magarul. ai facut niste poze reusite

    RăspundețiȘtergere
  6. Cum mi-ai citit mie gandurile, jignim bietul animal care e atat de bland, si e un animal sfant sa nu uitam ca Iisus a fost purtat de un magarus. O seara placuta!Apropo pozele sunt foarte expresive!

    RăspundețiȘtergere
  7. aşa e - există multe denumiri de animale folosite: măgar, vacă, câine, porc , gâscă ...! când mai simplu ar trebui folosit un adjectiv clar ! dar oamenilor le plac fabulele !!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu stiam ca apelativul de magar vine de la incapatanarea magarului, dar in Romania sensul s-a mai schimbat.
    Magarusul din poze e tare simpatic, dar sunt destul de rar crescuti. Pozele sunt, ca de obicei, reusite.

    RăspundețiȘtergere
  9. da, sunt simpatici si foarte incapatanati! de aceea :)

    RăspundețiȘtergere
  10. O fi el bland, dar e capos si cand se opreste, greu il urnesti. Si rage cand ti-e lumea mai draga...Ups, cred ca il confund cu politicianul!

    RăspundețiȘtergere
  11. De la caposenia binecunoscuta a magarilor se trage vorba aceea :)
    Tare dragut magarusul fotografiat. Imi place mult.

    RăspundețiȘtergere
  12. Vasile pleaca pentru 2 saptamani in delgatie termina si vine mai devreme cu 2 zile acasa.Leana astepta la poarta pe ion amantul ei...când Vasile se apleaca sa o pupe ea jart una peste ochi...nu ti-e rusine?Ma crezi curva si vii mai devreme acasa...???

    RăspundețiȘtergere