vineri, 21 februarie 2014

Dupa o zi


Multumesc frumos celor care mi-au facut urari .Sincer,nu ma gandeam ca trebuie sa va spun,dar am vazut ca pica bine si voua si mie.Mi-am amintit de cineva care ne spunea ca a doua zi aniverseaza anii si mi-a parut bine ca i-am putut transmite urarile cuvenite.Mi se pare ca a trecut prea putin timp sa se lege o relatie intre noi,dar m-am inselat.Sunteti oameni deosebiti,cu sensibilitate,sinceri,seriosi.SE poate spune,de trei ori "S".Fiecare cu probleme, mai mari sau mai mici,cu serviciu,cu copii,cu pasiuni si preocupari diverse.Eu fac totul aici din placere si cred ca se simte.Pun catea poze cu apusul, e simplu de ce-mi place sa-l vad si sa-l fotografiez.Viata poate fi frumoasa si la apus.Depinde de tine.

.
.Inca o data va multumesc si va intorc urarile si gandurile bune  pe care mi le-ati trimis.

19 comentarii:

  1. Am sa te citez: "Viata poate fi frumoasa si la apus. Depinde de tine." Tare frumos spus! Sper ca peste ani sa am si eu intelepciunea de a gandi si a spune astfel de cuvinte minunate.
    Iubesc soarele, deci si apusurile si rasariturile sale. :) Frumos ce-am vazut aici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu ai o intelepciune cu mult mai mare.Sti ca te admir pentru asta.

      Ștergere
  2. ce apus?! nu stiu despre ce vorbesti? esti la primavara! :) La Multi Ani inca o data :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti amabila,dar privesc viata ce-a mai ramas destul de simplu si usor.

      Ștergere
  3. Batranetea e singura certitudine ca traim mult! zicea cineva. Asa ca-mi doresc sa imbatranesc! :) Si, apoi, batrani cu adevarat suntem cand nu mai stim sa ne bucuram de un apus de Soare! :) Vreau sa mor tanara la varsta de 160 de ani! :)) Tu stii sa te bucuri de apusul Soarelui, ne oferi fotografii reusite cu apus de Soare!
    Iti doresc o viata linistita, cu multe impliniri! Sa te bucuri alaturi de toti cei dragi!
    Zile fericite! Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anii trec asa repede, ca varsta o ia cu mult inaintea sufletului.

      Ștergere
  4. pentru ca anii nu stau scrisi niciunuia pe frunte, fiecare arata vârsta pe care o simte!
    tu duci o viata armonioasa, ai fiica si o scumpete de nepotica, stii sa te bucuri de toate lucrurile si fiintele care te inconjoara si acestea spun eu, sunt componentele elixirului tineretii fara de sfârsit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate toate astea ma fac sa privesc cu nasul pe sus aceasta batranete.

      Ștergere
  5. uite că zic şi eu, cu întârzierea tipică mie, la multe... apusuri!

    RăspundețiȘtergere
  6. Tare frumos OM esti, Flori!
    Atat apusurile cat si rasaritul sunt minunate; asa cum spuneai, trebuie doar sa stii sa vezi si sa apreciezi - iar tu stii asta! :)

    Cu drag!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  7. Un apus frumos ne arată că și ziua a fost pe măsură. La multe apusuri! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Buni draga, esti o persoana cu un suflet cald, se simte. Si mie mi-a placut citatul spus de tine, viata e frumoasa oricand, ai dreptate, ce ne-am face fara intelepciunea de care dai dovada mereu? Un week-end minunat in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumoase poze şi frumoase gânduri! Încă o dată, La mulţi ani buni şi frumoşi! :-)

    RăspundețiȘtergere
  10. In fiecare apus exista si un rasarit.... un nou început! :))
    Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere