marți, 18 februarie 2014

Miercurea fara cuvinte- M-am facut mare

M-am trezit.
Ma spal singura.

Ajung fara scara.
Dau cu sapun.


Mai dau odata cu sapun.

Gata.

Ma imbrac singura.

Fac eu  ordine in camera dupa aceea.

Dute jos .

Uite ,nu arat bine?
Mi-am pus si cordeluta cum iti place tie!


34 de comentarii:

  1. Este un copil atat de reusit!!!
    Si-a pus si cordeluta... deci e si ascultatoare, ce mai, copilul perfect! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca intr-o postare am vazut ca ai copii.Sti cat de greu e pana ii obisnuiesti cu ce trebuie sa faca.

      Ștergere
  2. Am postat câteva fotografii cu Mihnea de acum 4 ani şi am venit aici, parcă simţind că am s-o văd pe Thea. Cam cât avea Mihnea acum 4 ani, cred că are şi Thea în fotografiile acestea de prinţesică scumpă, ce a crescut mare şi face singurică tot ce trebuie dis-dimineaţă. Gata cu răsfăţul copilăriei, de-acuma sunt ajutorul şi nădejdea mamei şi bunicii mele! Tare-i dulce şi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  3. A crescut fetita, e domnisoara mare, face totul singurica!

    RăspundețiȘtergere
  4. Thea este o adevarata domnisoara, frumoasa si cocheta! Ce bine ca bunica imortalizeaza aceste momente minunate ale copilariei!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sti ca bunica devine uneori obositoare cu pozatul,inteleg,dar nu ma pot abtine.

      Ștergere
  5. Vaaai, ce printesa frumoasa!!! Sa va traiasca.

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună draga mea!
    Nu am cuvinte,este o scumpă,o dulcică!
    Să vă trăiască și să vă bucurați de ea!
    O zi minunată îți doresc!
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place foarte mult cum e amenajata baia, in genul acesta e si cea de la parintii mei, facuta dupa gustul meu, iar camera Theei e superba, ca de printesa. Ce sa mai spun, Theea e o scumpa, a crescut mare, se vede, va doresc din tot sufletul multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  8. La fel si aici.Multumesc,sa sti ca am avut spor.

    RăspundețiȘtergere
  9. O sa se faca mare si-al tau pui.Sa fiti sanatosi !

    RăspundețiȘtergere
  10. născută prinţesă! prima poză este cu siguranţă dintr-o poveste!

    RăspundețiȘtergere
  11. minunată !!! multă sănătate şi fericire !!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte mare chiar, si din ce in ce mai draguta si simpatica:)

    RăspundețiȘtergere
  13. tiiiiiiiiiiii...ce cuminte e! si frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. O frumoasa si o scumpa! Si ce mare a crescut! Deja este o adevarata domnisoara, preocupata de frumoasa-i infatisare.
    Sa va traiasca, sa creasca mare si sa-i fie numai bine in viata! :-)

    RăspundețiȘtergere
  15. Pur si simplu te cuceresc, îti încânta privirea si-ti încarca sufletul de frumusete si bucurie!Copii sunt bucuria noastra fara pret!
    Multa fericire !

    RăspundețiȘtergere
  16. Draga mea Floarea, astazi am asteptat sa apara pe blogul tau anuntul in legatura cu marele eveniment al zilei... Vad ca nu apare asa ca ma prezint aici, cu cele mai calde urari de bine si sanatate! Fericire, flori si cer senin sa ai in fiecare zi! LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  17. Viata in culori vii! :)
    Ziua buna se cunoste de dimineata! :) Prima fotografie imi place in mod deosebit!
    Sanatate tuturor! Zile fericite!

    Inteleg din comentariul lasat de Carmen ca azi e ziua ta? E! O fi, n-o fi, conteaza mai putin. :) Iti doresc multi ani frumosi, cu sanatate, alaturi de cei dragi! Putere de munca si multe bucurii! Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  18. Am dat publicitatii,Multumesc fruumos pentru gandurile bune.

    RăspundețiȘtergere
  19. Mai e un pic si se va spala Eva singura.

    RăspundețiȘtergere
  20. Thea e frumoasa, dulce iar bunica se vede ca e topita dupa nepotica ei la ce poze frumoase ii face. Sunt superbe toate ipostazele, ai realizat o adevarat poveste. Un mic film :)

    RăspundețiȘtergere