vineri, 10 septembrie 2010

Jurnal de la baile Amara

Ati fost vreo-data la bai?Daca nu sa va povestesc eu cate ceva.Am obtinut un bilet prin insistenta partenerei mele de calatorie.Initial am avut in luna aprilie,dar nu am putut merge avand alte prioritati.Acum e septembrie.O vreme buna pentru odihna.Am ajuns aici cu multa speranta ca ceva s-a schimbat,in bine ,dupa cum citisem pe net.Da de unde !Una se lauda cei cu saitul respectiv si alete sunt datele.Cand o sa am acces la net o sa scriu pe toate saiturile care e realitatea.Ei isi permit sa minta cu nerusinare pentru ca sunt foarte putini pensionari bolnavi ,care sa intre pe net si sa vada una scriu si alta e realitatea.Am acceptat din start sa stam 3 persoane intr-o camera de sila sa nu mai ma ploconesc la niste pitipoance care oricum nu vad ce sa caute acolo,pentru ca au niste mutre mai acre decat ale oamenilor aia batrani si bolnavi.Ne-am cazat si orice rau e spre bine.Dupa cateva zile mi-am dat seama ca a fost bine ,pentru ca sunt foarte linistita, partenera mea si-a gasit o geamana.Vorbesc amandoua asa de mult ,ca eu sunt linistita,ma pregetisem de acasa cu casti sa ascult muzica pentru ca la o anumita varsta auzul scade si eu nu suportam televizovul tare si nici emisiunile pe care le vizionau.Deci una calda,una rece.Alta calda ca e o dulceata de doctor,miniona cu dragoste de oameni ne-a consultat cu atentie,ne-a recomandat procedurile adecvate si apoi ne-am apucat de treaba.Au trecut doua zile.Sunt multumita pana cum.Mancarea e gustoasa si suficienta,e curat,deci nu poti avea niste pretentii absurde la pretul platit.Era un pacient nemultumit ca suntem ca la cantina,nu ca la restaurant.Dupa cum arata el nu cred ca avea nici pe departe acasa parte de asa ceva,numai ifose.Acum suntem in pauza doua zile.Mai sciu maine.