marți, 3 februarie 2009

VREMEA

Azi parca nimic nu m-a deranjat ca vremea.Cred ca mi-a abatut pe ea ,vorba unui concetatean.Sunt zile cand ni se pare firesc sa fie un asemenea timp,e iarna doar,dar la un moment dat ma scoate din sarite,parca ma apasa deasupra capului,imi creaza o stare de nervi pe care nici eu nu mi-o explic.Trebuie sa ma ponderez si sa accept ca timpul probabil,ramane probabil cu toate ca s-a anuntat o altfel de vreme.Asa e cand ai prea putine probleme de rezolvat,te legi de toate nimicurile sau de ce nu depinde de nimeni.Astept primavara.Pentru fiecare zi e rezervat cate ceva,incepand de la seminte de flori si legume pana la amenajatul gradinii,sau mai bine zis rearanjarea ei.Pana in aceasta criza mondiala "in de toate",aveam prea multe legume si am decis sa reduc spatiul destinat cultivarii lor,cu toate ca totul este ecologic,sa -l reduc si sa pun gazon ca se intretine mai usor si doar nu m-oi apuca sa vand legume?Se gasesc destui primitori,dar nu se merita sa muncesti pentru altii.Abia acum la batranete mi-am dat seama de asta.Vedeti?cum am luat-o pe aratura nu ma mai opreste nimeni.La primavara o sa relatez ca intr-un jurnal toate aceste lucrari despre flori si plante.Sunt foarte pasionata.Deja ma simt mai bine si am uitat de vreme.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu