duminică, 8 februarie 2009

Ce mai scriu si dicuta altii pe bloguri

Curiozitatea mea ,de om mai in varsta sau mai batan spus direct,m-a facut sa intru pe alte bloguri.Eram incantata cand am vazut ce se scria in metodele si insructiunile de inceput.Dupa cateva zile m-am lamurit ca acel blog este un refugiu pentru o gasca de cartier,oameni care scriu de multe ori doua randuri si ei comenteaza pe rand pagini intregi.Nu tu la subiect,nu in legatura cu persoana implicata,numai aiureli,se lauda unii pe altii,isi dau intalniri,parca nu sunt saituri specifice,multe expuneri siropoase.Am intalnit si blogeri ziaristi,care postau cu o repeziciune de nu putem eu sa citesc;altii,putini,poeti care mi-au placut.Mai sunt pe ici pe colo si postari care merita sa le citesti,dar sunt rare si astea nu sunt comentate.Unii scriu pe marginea evenimentelor din politica sau din viata cotidiana.Nu sunt destul de comentate de media romaneasca,ce e mai puternica decat armata lui Decebal?Daca la inceput eream entuziasmata de bloguri si blogheri,m-am desumflat ca un balon.Sper ca pe viitor sa ramana la stadiul initial de blog.Comenta cineva ca sa nu se posteze mai mult de 4 comentarii,tocmai intrigat de dialogurile scrise la nesfarsit pe baza a 2 randuri.Nu sunt impotriva comentariilor,indiferenrt ca sunt de bine sau de rau,dar sa fie facute cu responsabilitate.M-am ambalat ca pedala de acceleratie ca am fost dezamagita.Sper sa-mi revin repede.

3 comentarii: