joi, 26 februarie 2009

Romanii in lume

Imi place sa citesc ce scriu altii,pentru ca astfel eu ii imbrac intr-o haina.,ii caracterizez functie de continut,forma si ortografie.Rar mi s-a intamplat sa gresesc radical.In seara asta am citit ce scriu cei din diaspora.Unii au dreptate,altii nu.Daca nu esti de acord cu regimul tarii respective de ce te-ai dus si stai acolo?Multi sunt din Canada si America.Banuiesc ca nu sunt niste personalitati ca astea nu au timp sa scrie pe blog,dar nici oameni foarte simpli dupa cum se prezentau.Cred ca multora nu le convine acest statut,dar putini au curajul sa recunoasca .Povestesc multe pentru a ne face o imagine cat mai corecta a modului lor de viata.Eu una nu-i invidiez.NU ca sunt o mare patrioata,dar noi avem un mod special decomunicare,de a ne comporta,de a conversa,suntem mai prietenosi.Avem si noi bubele noastre ,dar sunt mai putine ca ale lor.

2 comentarii:

  1. sunt de-acord! Nu-i inteleg pe cei care locuiesc departe de casa, si raman nemultumiti ani intregi. Cine ii obliga oare sa traiasca acolo? eu?!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am fost atenta la comentarii,imi cer scuze ca am vazut abia acum.Multumesc pentru timpul acordat.Numai bine

    RăspundețiȘtergere