sâmbătă, 15 aprilie 2017

Saptamana Mare

Sarbatorile ne solicita mai intens , sunt un prilej de bucurie si apropiere de Dumnezeu.O saptamana foarte bine planificata si am  dus la indeplinire toate cele propuse.Luni am mers la 65de km.pentru a curata si planta flori la mormantul parintilor.Asa este traditia ,mai este si o obligatie morala.In acea zi am descoprerit un frumos pom inflorit,pe care ,ulterior am aflat ca este malin.Apoi am mai vazut cativa si in Targoviste.
Marti curatenie,miercuri cumparaturi,joi inrosit oua si am participat la "Calea luminii"in Targoviste.De 18 ani ,in joia mare se aprind 2000+ n  lumanari,cat are anul respestiv.


Vineri la gradina si pregatit semipreparate pentru gatit,iar azi preparat mancare intens.Cred ca noi,romanii preparam mult mai multe mancaruri,decat putem manca la cate o sarbatoare,dar ne tinem de traditie.In viitor o sa selectez mai atent lista de bucate pentru astfel de evenimente.Cred ca si voi ati pregatit detoate pentru Pasti.

Mar  inflorit,preferatul meu.
PASTE  FERICIT !

11 comentarii:

  1. cu drag, îţi scriu că de acest an am cumpărat cam din ceea ce ne place şi le gătim progresiv, pentru a nu risipi nimic !
    foarte frumoase imagini !
    Paşte Fericit !

    RăspundețiȘtergere
  2. Hristos a înviat!
    Sa ai un Paste Fericit, draga Flori si sa fi sanatoasa si mereu vesela!
    Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Hristos a inviat! Paste plin de fericire alaturi de toti dragii tai!

    RăspundețiȘtergere
  4. O săptămână în care florile și lumina sunt pe primul loc.
    Adevărat a Înviat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Hristos a Inviat!

    Sanatate iti doresc, si fericire, alaturi de toti cei dragi tie! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hristos a Inviat!
      Frumoase instantanee captate! Toate cele frumoase si senine pentru suflet!
      Salutari cordiale cu multa sanatate! <3

      Ștergere