luni, 10 aprilie 2017

In preajma sarbatorilor

Vrem ,nu vrem in prejma sarbatorilor avem multa treaba.Acum in plina primavara,daca mai avem si o gradinuta timpul se comprima.Incerc sa le aranjez sa nu obosesc prea tare ,sa ma mai plimb,sa mai pozez,sa iau legatura cu prieteni,sa diversific treburile ,chiar am ajuns pentru putin timp ieri si la biserica.O zi cu multa incarcatura emotionala.Nu pot numara persoanele care si-au amintit de mine si sunt tare mandra.Credeam ca timpul mai etompeaza legatura si intervine uitarea sau comoditatea,dar nu.M-am inselat!Sper ca toata saptamana, o s-o simt asa cum am termina-o pe ultima si cum am inceput-o pe aceasta.

Un mini Targ de Pasti.
Benefic pentru mine cam doua ore de inotat aici sambata.


6 comentarii:

  1. Frumoasa si luminoasa sa-ti fie saptamana Flori draga!
    Imi place teribil de mult gradina ta, la mine lalelele sau cam trecut! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa tare gradina voastra!
    La multi ani si multa sanatate iti doresc si eu! :)
    Hahaha! Obosesc numai cand vad bazinul de inot! :)
    Iti doresc, cu drag, sa ai o saptamana minunata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Diana!Bazinul e frate geaman cu cel din Brasov.

    RăspundețiȘtergere