luni, 17 aprilie 2017

La padure

Ce sa faci in ziua de Paste cand sta sa ploua? Pleci asa un pic in jurul casei.Nu am fost primavara asta la padure si cum in jurul nostru sunt destule, am luat-o intr-o directie stiuta si demult nevazuta.Frumos, verdele in toate nuantele ,flori putine si familii la "iarba verde" la un gratar.Bine ca am mers ieri,pentru ca azi nu mai aveam ocazia.La munte a nins ca la Craciun.O ploaie trebuia.In gradina am semanat si asteptam sa ploua,dar sa fie atat de frig nu ma asteptam.Voi cum ati petrecut zilele astea de sarbatoare?







4 comentarii:

  1. Verdele asta proaspat e cea mai odihnitoare nuanta pentru ochi si pentru suflet. O excursie la padure e minunata in orice anotimp, dar e perfecta acum cand e plin de flori :) Si noi am fost i deplasare, dar am incercat sa impacam mai multe obiective, adica muzee, gradini, biserici si alte cele. De maine, capul la cutie ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Si aici este foarte frig! A fost mai cald de Craciun! Azi noapte a înghetat!
    Sa speram ca se va redresa starea vremii!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-e dor de padure! O spun ca si cum ar fi la mii de kilometri de mine! :) E orasul inconjurat de paduri, dar n-am mai ajuns "la padure" de prea mult timp.
    De frig, e tare frig si aici! Poastavaru e incarcat cu un strat de zapada de vreo 10 cm... Cred ca primavara s-a cam suparat pe noi. :)
    Ziua minunata sa iti fie!

    RăspundețiȘtergere