vineri, 28 aprilie 2017

Din gradina mea

Credeam ca nu va mai inflori.




Credeam ca frigul o sa afecteze mult mai mult,plantele din gradina mea,dar paguba a fost mica.Cateva vite,o glicina,cativa trandafiri si cateva  maruntisuri.Asta a fost norocul lenesului,care nu a plantat legumele pana la acea data,fiind plecata.Zilele astea cu soare m-am dedicat gradinii.Nu pot sa spun ca am muncit din greu,dar nici nu am stat.Stiti si voi cum este!Florile m-au incantat,chiar daca nu mai sunt atat de multe.Astept sa pun ceva legume si sa ne mai strangem cativa prieteni la un gratar.
Stie cineva cum se numeste acest arbust,cu puternic miros mentolat ?

Am foarte mult liliac...chiar daca e mic ,e plin de flori.


16 comentarii:

  1. Wooow ce minunatie de gradina! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce fain miroase a liliac! :)
    Ultima fotografie este superba!
    Weekend fain, Florina draga! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Gradina ta este un paradis al florilor si se vede cat e de muncita!

    RăspundețiȘtergere
  4. ai flori minunate - felicitări pentru fotografii !
    cu sosirea căldurii, o să se dezvolte încet-încet toată grădina ! va fi foarte frumoasă !
    pupic !
    weekend plăcut !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunata e gradina ! Nici nu se vede ca a trecut valul de frig pe-acolo. Ce bine ca plantutele au scapat. Poate chiar o sa dea din radacina glicina si trandafirii. Liliacul e atat de frumos, mai ales cel alb. Imi plac si lalelele tale si bineinteles ordinea din gradina. Bravo !
    Cat despre legume, si eu zilele astea o sa pun rosiile. Nu esti intarziata absolut de loc.
    Spor la treaba si pofta buna la gratar !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place,pentru ca te consider un mare tehnician si cunoscator.Sper sa fie soare ca rosiile mele s-au inaltat.

      Ștergere
  6. An de an gradina ta e minunata! Cred ca si plantele te iubesc, pentru ca au infruntat cu mult curaj frigul si si-au pastrat frumusetea. :)
    Nu stiu cum se numeste arbustul, dar e tare interesant.
    Liliacul e superb! Si parfumat! :)
    Iti doresc sa ai o duminica frumoasa! Spor la plantat legume. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai o gradina splendida.Se vede ca iti rezervi o parte din timp pentru a ingriji plantele.Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  8. Superbe florile si gradina ta! Liliacul imi aminteste de gradina mamei, iar lacramioara este woooow

    RăspundețiȘtergere
  9. ce sa zic? decat faptul ca este un vis si se vede munca depusa!!!

    RăspundețiȘtergere