marți, 4 aprilie 2017

Revenire



Dupa aproape trei saptamani am revenit la casa mea.Eram nerabdatoare cand auzeam ca la noi deja magnoliile,pomii si florile in gradina au inglorit ,iar la Fagaras abia acum incep.Am fost niste vrednicute,pe langa cele obisnuite prin casa ,curte si flori,am pus si o mica gradinuta la cererea Theei.A venit de la scoala cu bucuria cultivarii legumelor bio.Pentru ca mai toti vecinii sunt adeptii unei gradini,am intrat si noi in randul lor.Ramane sa vedem pe parcurs daca se voi descurca.Pe mine unele floril m-au  asteptat ,dar o parte s-au trecut.Asta e! Va arat cateva poze facute  azi la gradina mea.










16 comentarii:

  1. O gradina minunata, si de clima avantajata. :)
    Spor la cultivat legume! :) Se vor descurca (si) fetele tale dragi. :)
    Iti doresc sa ai o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai o grădină tare frumoasă,îmi plac toate frorile și în mod special mognolia,o ador!
    Zile frumoase și fericite îți doresc,Flori!
    Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am o pasiune pentru ordine si flori la gradina.Chiar daca nu e foarte bogata in legume,arata bine.

      Ștergere
  3. Foarte frumoasa gradina ta! Abia astept sa pui fotografii si cu cea de la Fagaras.
    Zi faina buni! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sunt foarte curioasa ce vor cultiva fetele mele!

      Ștergere
    2. Buni draga mea! MULTUMESC! Am primit-o astazi!
      Te rog daca mai ai adresa mea de e-mail scrie-mi, eu am pierdut toate adresele.
      te pup si îti multumesc înca o data ca te-ai gandit la mine! ♥

      Ștergere
  4. frumoase flori !
    da, dar a fost tare bine cu fetiţele tale dragi !!!
    o seară plăcută, îţi doresc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu incotro sa o apuc uneori.As vrea sa le teleportez langa ele toate.

      Ștergere
  5. Minunatii, minunatii! Stiu cat de frumos trebuie sa fie; ca-n fiecare an, cred ca aveti flori superbe care infloresc pentru a va bucura sufletuL!
    Salutarile mele cordiale, primavara frumoasa alaturi de intreaga familie si un April minunat, intotdeauna! Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  6. e o minunatie la tine, acolo! la noi e mai rece, asa este pana se incalzeste marea!

    RăspundețiȘtergere
  7. Buni nu ai vazut comentariul meu de mai sus?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. LA Multi Ani, Flori!
      Iti doresc multa sanatate si mule bucurii!
      pupici!

      Ștergere
  8. Te iubesc mult, dupa cum te-au asteptat! Ce minunatii prin gradina ta!
    Un weekend excelent sa ai, iti urez cu drag!

    RăspundețiȘtergere