sâmbătă, 3 august 2013

Un pic de delectare




Daca nu esti sigur de stilul tau vestimentar, aminteste-ti ca superman purta chiloti peste pantaloni si lumea nu era deranjata de aceasta
:
Prima "scoica" de protectie a testiculelor a fost utilizata in hocheiul pe gheata pentru prima data in 1874. Prima casca de protectie pentru motociclisti a fost folosita pentru prima data in 1974. Iata deci ca barbatilor le-au trebuit 100 de ani ca sa inteleaga faptul ca si creierul este important.


De ca ii este frica cel mai tare lui Chuck Norris?
R: Sa dea nas in nas cu Andreea Tonciu.


- Nu crezi, scumpule, ca masca din ulei de citrice ma ajuta sa arat mai bine?
- Desigur, scumpo, dar nu inteleg, de ce o mai scoti ?






Vorbesc două femei:
- Am impresia că bărbații ăștia nu au nici un pic de logică.
- De ce?
- Spre exemplu: a trebuit de 20 de ori să-i explic agentului de circulație că ieri eram în alte sandale, de aia am uitat permisul în altă geantă
 

Doua prietene blonde:
-Psihologul mi-a recomandat o modalitate foarte buna de a adormi repede. Numar pana la trei si adorm instantaneu.
-Asa de repede?
-Nu intotdeauna. Ieri, de exemplu, am numarat pana la patru dimineata!




Vorbesc două femei:
- Am impresia că bărbații ăștia nu au nici un pic de logică.
- De ce?
- Spre exemplu: a trebuit de 20 de ori să-i explic agentului de circulație că ieri eram în alte sandale, de aia am uitat permisul în altă geantă




După ce stewardesa-și termină obișnuitul „număr” privitor la siguranța zborului, un ardelean rostește:
- D-apăi coniță, parașute nu ne dați? Că io am mers și cu vaporu și ăia ne-or arătat unde-s colacii și bărcile de salvare.
- Domnule, aici nu suntem pe vapor, da?
- Da, deși io cred că-s mai mulți cei ce știu să înoate decât cei ce știu să zboare!

"Articolul participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 30."

10 comentarii:

  1. Tare faine glumele! Îmi plac. Dar nici nu-ți poți imagina asemenea prostie... La unii... La blonde!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))) N-ar fi gandit ea, Andreea Tonciu ca ajunge personaj de glume si inca in aceeasi gluma cu Chuck Norris...never ever :)))
    Su8nt excelente toate. Mi-a placut si "logica" tipei cu sandalele dar si a ardeleanului din avion. :)))
    M-am ales si cu o reteta de a adormi mai repede. In cazul meu merge sa numar si pana la ora 4, e inca devreme ;) :)))
    Happy weekend in continuare, draga Flori!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oi fi tu blonda,dar nu faci parte din categoria lor.Esti speciala.

      Ștergere
  3. Felicitari pentru o selectie de glume super comice !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca eu ma amuz,cred ca se pot amuza si altii,ca sunt mai pretentioasa (e si varsta).

      Ștergere
  4. Foarte amuzante glumele ,am ras cu pofta!
    O zi frumoasã!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ahahaha. Faine de tot. Logica buna cu sandalele, e chiar logica.
    Sa ai o saptamana faina, draga mea!

    RăspundețiȘtergere