duminică, 18 august 2013

Buna dimineata soare! Gradina cu legume


Sunt 41 de castraveciori,culesi intr-o zi.
Pupitrul de comanda in natura.

Cimbru e tot ca o floare.
Metoda mea de udat,a dat roade.

O rosie cam mare.Cred,peste 4 -500 gr.
Adăugaţi o legendă

Pot sa-l insciu in concurs.E exagerat de usturat.


Leusteanul  e pe trecute.
Patrunje cret,ii zic eu,cu trandafir.

Busuioc langa ardei usturat.

Cine vrea tarhon,il servesc cu placere,am prea mult.
Tot ma laud cu florile mele,dar gradina mai contine si legume.Precum Pacala,anul asta am dat lovitura cu rosii,castraveti,ardei,mai ales usturati.Ceapa a fost putina si usturoiul mai deloc.Gasesti la mine tot felul de verdeata pentru mancare:cimbru,patrunjel,leustean,busuioc,tarhon.Am zis ca trebuie sa arat ce am.O cunostinta,care se ocupa in mod special cu legume,m-a laudat si asta mi-a dat elan.

    Dacă doresti să participi , in fiecare luni ,publică pe blogul tău , un   articol (video,text,imagini) cu aceasta tema si daca vrei să-l impartasesti cu noi  inscrie articolul la   "Buna Dimineata Soare"!

16 comentarii:

  1. Spunem spontan: Vrem!:)
    Sa traiasca si sa le manance sanatos/i gradinarul/ii!
    Parca le simt aroma...

    Pupici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. Asadar aceasta este una dintre ocupatii cand mergi la "cuibusorul de vara"! Minunata ocupatie si o recolta buna. Stiu exact ce gust minunat pot avea legumele ingrijite cu dragoste (dar si cu mult efort), fara chimicale si alte bazaconii.
    Tot ce ai prezentat aici se afla pe lista mea de preferinte! :) Succes in continuare! Sa le consumati sanatosi! :)
    Saptamana minunata sa iti fie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună draga mea!
    Wow ce grădină frumoasă ai!
    Să ai zile frumoase acolo unde mergi!
    O săptămână cât mai plăcută îți doresc!
    Cu mare drag te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  4. ce gradina? care gradina? unde?
    sa ma dezlipeasca cineva de pe imaginea cu garajul, sopronul, debaraua, bucataria de vara sau ce e minunatia aia cu de toate...
    celelalte imagini sunt anexe fara importanta!!!! :)
    buna dimineata!

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoase roadele gradinii tale !
    Spor maxim , in continuare!
    Saptamana plina sa va fie!

    RăspundețiȘtergere
  6. E foarte frumos tot ce ai in gradina. Felicitari! La fel e si la mine numai ca deja sunt mai trecute rosiile si castravetii. Au fost destul de timpurii, de aceea.
    M-a amuzat in mod foarte placut fotografia numita "Pupitrul de comanda in natura." :)
    O saptamana faina, draga Flori!

    RăspundețiȘtergere
  7. Aoleu, ce ciorba ar iesi din rosiile alea! Greu gasesti rosii adevarate pentru o zeama savuroasa.

    RăspundețiȘtergere
  8. wow! esti grozava! ce frumusete de gradina ai! Felicitari pentru rezultate! Munca ta se vede si esti absolut de admirat!

    RăspundețiȘtergere
  9. te-am înscris la MfC, asa cum am promis....

    RăspundețiȘtergere
  10. Sara bubă lele Floare ! (sau ca pe la noi: "nană Floare".
    Legumele tale din grădină mi-au amintit de grădina bunicilor și mi-au umplut casa de miresme naturiste.

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte frumoasa gradina, se vede clar ca iti face placere sa o ingrijesti si ea te rasplateste pe masura.

    RăspundețiȘtergere
  12. toata postarea este excelenta!
    dar tot "garajul" ma farmeca la modul special!

    RăspundețiȘtergere
  13. Floare draga, ai o gradina tare frumoasa si bogata, dar pupitrul de comanda m-a dat pe spate. Daca voi veni intr-o zi la tine, sa bem un suc impreuna, acolo vreau sa ma primesti.

    RăspundețiȘtergere
  14. Bună dimineața, Floarea, mulțumesc frumos pentru vizitele făcute, noi eram în vacanță, dar acum am revenit la munci! Ce grădină superbă, ce rod bogat, colorat, proaspăt, o minune! Așa roșii n-am văzut demult, iar leușteanul și tarhonul mi-au făcut imediat cu ochiul, amintindu-mi de grădina bunicii mele dragi. Pupitrul de comandă e bine dotat și dirijat, spor în continuare și fie ca toamna să aducă rod și mai bogat! O zi minunată! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Ioi, ce pofta mi-ai facut de legumele din gradina parintilor mei. nu cred ca exista legume mai gustoase decat in gradina ta, ingrijite cu grija.
    Trimite-mi la pachet vreo doua rosii ca tare le mai duc dorul.

    RăspundețiȘtergere