duminică, 18 august 2013

Ce ziceti de cateva glume?

Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 32
De ce nu sunt lovituri de stat în SUA?
Pentru că e singura ţară din lume care nu are ambasada americană!
********
Un student la facultatea de drept, examen oral.
− Ce este frauda?
− Ceea ce încercaţi dumneavoastră să faceţi cu mine!
− Explică-te!
− Conform codului penal: „Comite fraudă acel ce profită de ignoranţa altuia pentru a-l prejudicia”.
********
La un serviciu funerar, cei care ţineau sicriul se lovesc de perete, îl scapă, iar dinăuntru se aude un geamăt. Deschid sicriul şi văd că femeia este încă vie.
Mai trăieşte femeia câţiva ani şi, la moartea ei, din nou vin cei de la serviciul funerar și ridică sicriul....
Din spate se aude vocea bărbatului:
- Aveţi grijă la nenorocitu' ăla de perete!
********
Un tip la spovedanie:
- Părinte, am păcătuit. Am păcălit un evreu.
- Fiule, ăsta nu e păcat! E un miracol!
********
Numai două blonde pot pune pariu care din ele este mai inteligentă şi ambele să piardă!
********
- Deci, tinere, vrei să devii ginerele meu?
- Doamnă, sincer să fiu - nu. Dar nu văd altă cale de a mă căsători cu fiica dumneavoastră!
********
În hotel. Recepţionera-sexy întreabă proaspătul turist cazat:
- Dle, aveţi vreo opţiune, cum să vă trezim dimineaţa?
- Da, desigur! Cu un sărut dulce la ora 6 dimineaţa!
- OK, nicio problemă, trimitem portarul!
********
- Tată, tu te-ai însurat la biserică ori la starea civilă?
- La beţie, dragul meu, la beţie.
********
Ea: Cred că s-a defectat maşina, are apă în carburator!
El: E ridicol! Nici măcar nu ştii ce e ăla un carburator! Unde e maşina?
Ea: În piscină.
********

Dacă greşeşti şi taci, eşti un înţelept.
Dacă ai dreptate şi taci, eşti căsătorit.
********
Doi ciobani merg la un restaurant mediteranean. După ce citesc meniul îl întreabă pe chelner:
- Dom'le dragă, ce-s acelea fructe de mare?
- Caracatiţă, calamar, rac, creveţi, răspunde chelnerul.
- Apoi bag de seamă, zice unul dintre ciobani, după cum zici dumneata, vulpea, ursul şi lupul îs fructe de pădure!
********
Radiologul zice pacientului:
- Am 2 vești: una proastă şi una bună, pe care o zic prima?
- Păi pe cea rea.
- În radigrafie se vede că aveţi o tumoare imensă pe plămâni.
- Şi cea bună?
- Se poate rezolva în Photoshop!
********
Pe un şantier în România:
- Şefu’, mi s-a rupt lopata, ce să fac?
- Sprijină-te şi tu pe betonieră, că nu mai avem lopeţi...
********
Doi poliţişti discută:
- De ce îţi pui copilul să doarmă pe dulap?
- Data trecută a căzut din pat şi nu l-am auzit!
********
Excursie la centrala atomică de la Cernavodă. În spatele unui geam doi angajaţi, în costume de protecţie, duc cu atenţie un tub mic. Unul dintre vizitatori întreabă:
-Ce va fi dacă vor scăpa acel tub?
-În principiu nimic....Pe o rază de 200 km !
********
O fetiţă de şase sau şapte ani intră, împreună cu mama sa, într-un magazin. Se uită fix la o angajată care era mai mult dezbrăcată decât îmbrăcată şi, cu o nevinovăţie de copil, o întreabă:
- Tu mai ai şi acum haine de când erai mică?
********
Doi berbeci stăteau în staul şi priveau cum se pregătește ciobanul să tundă oile:
- Mamă, să vezi ce striptease se încinge acum..

7 comentarii:

  1. Foarte bune bancurile! :))) Cel cu șantierul e cam adevărat... unul lucrează, iar ceilalți se uită!
    O zi minunată! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. :))))))) De asa glume bune zic "Multam!" ca m-au inveselit extraordinar acum, de dimineata, cand desi duminica, ma asteapta multa treaba.
    La care am si fugit!
    Inca o data spun: Excelente glumele! :)))
    Sa ai o duminica cat se poate de frumiasa, draga Flori! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumesc pentru bancuri!
    Nu e prima dată când citesc, pe blogul tău, bancuri excelente.
    Data trecută, într-o seară, am citit niște bancuri la tine și am râs cu lacrimi.
    O duminică seara minunată să ai!

    RăspundețiȘtergere
  4. Super selectie de bancuri! :))) Multumesc, si eu, pentru buna dispozitie creata! :)))
    Seara minunata sa iti fie!
    Zile fericite!

    RăspundețiȘtergere
  5. Excelente! Am ras si m-am mai dezmeticit un pic...

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur ca v-am adus un zambet pentru astazi.Multumesc de vizita tuturor.

    RăspundețiȘtergere
  7. hahahahaha.... Nici unul nu l-am stiut, asa incat surpriza a fost totala. Imi place mult acest gen de bancuri! De nota 10! Pupicix10! ;)

    PS: draga mea, te inscriu cu multa placere la MfC. Nu iti fa graiji. Eu iti multumesc anticipat. Te mai rog sa o imbratisezi pe Thea din partea mea.
    A big hug 4U! :-*

    RăspundețiȘtergere