miercuri, 14 august 2013

Miercurea fara cuvinte - Berze






13 comentarii:

  1. Au crescut puii berzelor.
    Să ai o noapte liniștită în continuare.

    RăspundețiȘtergere
  2. un cer superb, albastru cu puf de norisori si cuibul de berze... o tema care ne face sa visam, ne aduce bunadispozitie. Superb sirul fotografiilor! ultima este de senzatie!
    happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. "flori" de stalp? :) mi-nu-na-te imagini! mai ales prima...

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună Flori!
    Sunt superbe pozele!
    O zi minunată draga mea!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. Se pare ca s-a marit familia de berze din primavara si pana acuma ... Puii vor putea sa planeze in zbor langa parinti uite imediat. Imi plac cuiburile lor: se vede ca nu se tem printre atatea fire de inalta tensiune :)

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  6. Au avut multi pui anul asta, le-a mers bine berzelor. M-am bucurat cand am fost acasa sa vad cuiburile pline in fiecare sat ... M-am intrebat daca e semn de belsug :) Se pare, ca da :)
    O zi frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  7. Se pregătesc de plecare, deja. Duminică le-am văzut stoluri, stoluri pe cer. O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoase fotografii, e o familie intreaga acolo!

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumoasele de ele!:)
    Niste prieteni mi-au povestit ca langa casa parintilor lor, la tara, exista un stalp cu un cuib de berze; acestea vin cu punctualitate, in fiecare an, pe 17 martie!:)

    Multumim pentru imaginile relaxante!
    Pupici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce frumos le-ai prins in poze! Si ce cer... Foarte frumoase fotografiile!

    RăspundețiȘtergere
  11. Da, se pregatesc de plecare. Chiar acum, in august, la mijlocul lunii :)
    Frumos le-ai surprins in drumurile tale, draga Flori!

    RăspundețiȘtergere
  12. Berzele ca berzele, sunt faine, dar eu nu'mi pot lua ochii de la cer:x l'ai surprins senzational in toate fotografiile :x

    RăspundețiȘtergere