joi, 27 iulie 2017

Ultima parte a vizitei

 Inainte de a ne intoarce la Targoviste,din Ploiesti, am facut un popas langa un lan de floarea soarelui.Acolo ne-am strambat si ne-am amuzat intr-o sedinta foto.



 Ultima zi parca a trecut prea repede.Seara am facut o plimbare prin parc,la o terasa am mancat ,am discutat,am planificat,ne-am amuzat,iar copii s-au jucat si s-au distrat pana cand ne-am despartit pentru culcare.
Parcul Chindia

Turnul Chindia inconjurat de ciori.

Muzeul de arta


Seara,inainte de retragere acasa.

11 comentarii:

  1. Multe astfel de vacante fericite sa aveți!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. sa aveti numai zile frumoase, asa va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. frumoase fotografii, şi la floarea soarelui şi prin oraş ! felicitări !
    weekend plăcut îţi doresc, cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoase călătorii ați făcut, dar și frumoase fotografii. Mi-au plăcut toate, dar mai ales cea cu nepoțica în fața lanului de floarea-soarelui și cea cu Turnul Chindiei.

    Weekend frumos și multă sănătate!

    RăspundețiȘtergere
  5. Fundalul cu floarea soarelui va scoate in evidenta :) Thea straluceste de-a dreptul cu cositele ei blonde. Toate cele bune. Flori !

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase imaginile surprinse, iar lanul de floarea soarelui îmi amintește de ”Dumbrava minunată”. O zi cât mai plăcută! :)

    RăspundețiȘtergere