miercuri, 16 august 2017

Nepoata, Pufi si gradina

Vara asta nu prea am avut timp pentru blog.Vacante,caldura ,gradina si al meu du-te-vino:Targoviste -Fagaras m-a tinut departe de net.Cand nu am ce spune pe-aici, am timp pentru blog.Acum am prea multe si ....Vara a fost buna pentru mine, cu destul de multe realizari si o sanatate stationara.Ca un Pacala ,cu putina implicare am la gradina multe flori,legume ,chiar cu acesta temperatura neobisnuita.Nu stau acasa decat o saptamana si trebuie din nou sa lipsesc alte doua.Trebuie sa stau cu nepoata si Pufi,pana aproape de inceperea scolii.Ma bucur cand reusesc sa ma fac utila si incerc sa le impac pe toate in limita puterilor mele.Va mai citesc pe telefon,va mai vad pe facebook,dar mai este putin , vine toamna si voi reveni.








Pe drumul meu de " du-te-vino..."
Un trandafir urcator.
Nu credeam ca am o asa recolta.Dupa ce am rupt frunzele s-au aratat in soare.

21 de comentarii:

  1. Sportiva serioasa, nu gluma! E minunata Thea voastra. Si ghemotocul de blana e... pufos tare! :)
    Sa fiti sanatosi si sa va bucurati nu doar de bogata recolta!
    Numai bine, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. O vara perfecta ! Si ce rosii frumoase ai :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place mult nepotica. E o frumusica. Si noi tanjim dupa o bunica, dar deocamdata tanjim degeaba!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eheee ce importantă e o bunica!!! Si câți tânjesc dupa ele...
    Vara frumoasa mai departe!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bunicii sunt mângâieri ale sufletului de copil. Această dragoste primită în copilărie va transforma copilul de acum intr-un om minunat. Să ne trăiți, să aveți sănătate maximă și mulți ani lângă minunățiile din viața dvs..

    RăspundețiȘtergere
  6. O prințesă superbă ai și un ghemotoc pufos și nu mai zic de grădină!
    Zile frumoase și fericite, draga mea!
    Pupici,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
  7. minunate fotografii ! ai o nepoţică superbă !
    vă doresc multă, multă sănătate !

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce minunate imagini! Si ce balerina in mediu acvatic ai!
    Pufi e un scump, iar voi sunteti tare frumoase!
    Sa va bucurati din plin de roadele gradinii!
    Cu drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Buni unde esti...?! :)
    Thea si cu Pufi sunt adorabili!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt la Fagatas.Sambata merg acasa.O mare parte din vara am stat aici.Inteleg ca ai venit din vacanta?

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  10. Zile senine și fericite vă doresc,Flori!
    Pupici,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere