marți, 5 septembrie 2017

Cate si mai cate

Greu ajung sa mai postez ceva pe blog.Parca-mi pare rau ca a trecut vara.Deja simt toamna din toate punctele de vedere.V-am spus ca am  fost plecata doua saptamani.Destule evenimente :ziua Theei,plimbari,Transfagarasanul,conserve,joaca cu nepoata si catelul si cate si mai cate.Acasa cu recuperarea restantelor din timpul lipsa.Curatenie,mancare,gradina,rosii peste rosii si colac peste pupaza,mi s-a spart conducta de apa intr-un loc betonat.Azi am reusit sa rezolv,dar....va dati seama ce-am mai bombanit.Pe vremea cand am facut eu acolo,ereau alte materiale,acum sunt altele,mai rezistente si mai usor de prelucrat.Maine finalizez ,ca stau cu rosiile in lazi si mai asteapta si alte conserve.Vreau sa ne strangem "gasca"la un gratar pe weekend,ca sa nu-mi ies din mana si pana vine toamna adevarata mai am de facut o excursie de cateva zile la Nisipurile de Aur,doua saptamani de tratament balnear si ce s-o mai ivi.
Castelul Bran -de pe drum 

Cetatea Fagaras


Cred ca-i singura roche pe care i-am luat-o,dar e tare mandra cu ea.

Am zis sa-i transmit dorinta de a calatori si i-am luat un mic troler,de care a fost tare incantata de cum s-a tezit de ziua ei.

Poza cu bunicii.Un singur an am lipsit si primim reprosuri mereu.
Lacul Balea.


Trei generatii.

Din traseul Transfagarasan.
Pufi la joaca.

Repetitie...




Flori -parca nemuritoare,dupa doua saptamani nu ma asteptam sa le mai gasesc asa inflorite.
Rosii din gradina.

11 comentarii:

  1. Frumoasa mai e nepotica, frumoasa foc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt minunate pozele!!! Vacanta frumoasa mai departe si asteptam poze si de la Nisipuri! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunate poze! Dovada unor minunati oameni, minunate activitati si minunate locuri! :)
    E greu cu pregatirea proviziilor pentru iarna; dar e si frumos, mai ales cand ai ajutoare pretioase: Thea si Pufi! Ajutoare pentru joaca, desigur! :)
    Spor in toate cele! Sanatate si voie buna sa aveti! <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Superbe fotografii,nepoțica ta este o sumpețe de fetiță,să vă trăiască și să vă
    aducă numai bucurii!
    Zile frumoase și fericite vă doresc!
    Un an plin de reușite îi doresc prințesei!
    Vă pup,îmbrățișez și mulțumesc de viiztă

    RăspundețiȘtergere
  5. greu cu timpul liber, te inteleg perfect! la multi ani fericiti si multe bucurii!!!
    si zile de toamna minunate!

    RăspundețiȘtergere
  6. ce bine că ai avut aşa aglomeraţie în program !!! ai acumulat multe, multe amintiri frumoase !
    felicitări pentru fotografii !
    ai o grădină totuşi cuminte, te-a aşteptat aşa de frumoasă şi bogată!
    ce să zic? spor în tot ceea ce îţi doreşti să realizezi în continuare ! pupic şi weekend cât mai plăcut !

    RăspundețiȘtergere