marți, 12 septembrie 2017

Zilele orasului

Saptamana trecuta a fost una tare aglomerata pentru mine.Dupa toate cate aveam de facut ,au fost si zilele orasului.Doamne ce de lume!Orasul, de luni pana duminica plin de tarabe,spectacole,concursuri,sfintiri de biserici.Mi-am propus, ca in anii viitori sa merg in vacanta in aceasta perioada,pentru linistea mea .Am mers chiar de doua ori pentru a cumpara cateva produse,care spre deosebire de anii trecuti au fost bune.Eu nu prea ma pricep la gustat si iau ce consider in cantitati mici.Daca sunt corespunzatoare merg si mai iau.Asa  acum,am luat si  carte de vizita,vanzatorii erau din Fundata,ori eu trec aproape lunar pe-acolo.La sfarsit s-a umplut cerul cu artificii ,dupa care s-a asternut linustea peste oras.



















Ca o mica expozitie,icoane si tablouri pictate de un bun prieten.


O poza cu revederea noastra.

Eu cu o verisoara,ce a venit dupa ani buni si la Targoviste.




4 comentarii:

  1. Ce frumos! Turta dulce imi face cu ochiul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vasele de lut si iile sunt grozave! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Intr-o destul de mare masura imi plac aceste evenimente "zilele orasului" - m-as lipsi bucuroasa de galagia focurilor de artificii (sperie cainii si pisicile) :))
    La turta dulce gandul mi-a ramas...
    Zile bune iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt interesante aceste zile ale orașului. Multă lume, multe tarabe, este mereu ceva din bâlciurile de altădată. Cine stă bine cu răbdarea, poate găsi multe lucruri interesante. Anul acesta am trecut în grabă printre tarabe, dar m-a obosit îmbulzeala mare. Și m-am mai uitat într-o seară la o parte din spectacolul folcloric, susținut cu talent de niște copii din zona noastră.
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere