joi, 5 martie 2009

A venit primavara

Ce inseamna sa tina Dumnezeu cu tine.Cand eram abatuta si fara nici un elan ,aflu o veste extraordinara.Stiam de cateva saptamani ca voi fi bunica,dar sunt o fire mai rezervata si am zis sa mai treaca o vreme sa ma conving.Aseara destul de tarziu am aflat ca o sa am o nepotica,vorba reclamei de la tv.Atept de atata vreme ca nu mai am putere sa ma bucur zgomotos cum imi e firea ,de frica sa nu declansez o intoarcere in timp.E un lucru extraordinar cand esti la pensie,ai timp si rabdare sa ai nepoti,mai ales ca eu ma imprietenesc foarte repede cu orice fel de copil.Nu-mi incap in piele de mandra,imi imaginez cum se umfla in pene ginerele meu.Toti ne bucuram,tot neamul,sau neamurile pentru aceasta mica fiinta.Eu deja visez cu ce se va imbraca,cum o voi invata sa inoate,sa mergem in parc,sa patineze ca a stiut primarul asta de a facut un mic patioar,sa faca tenis,sa cante si cate si mai cate.Vise.Sa fim cu totii sanatosi si mai vedem.

3 comentarii:

  1. Sa va ajute Dumnezeu sa devina totul asa cum va doriti, iar fetita, sa fie sanatoasa si frumoasa, desteapta si plina de energie!
    Felicitari, buni!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hello it's me, I am also visiting this web site on a regular basis, this site is in fact good and
    the viewers are in fact sharing pleasant thoughts.

    my web page ... RodrickVBliske

    RăspundețiȘtergere