duminică, 22 martie 2009

Capitala

Azi,dupa mai multe esecuri,am ajuns la bucuresti.Am popsit la complexul expozitional.Aveam doua probleme;una targul de turism,unde o prietena vroia sa se documenteze in legatura cu o excursie si eu sa vad targul copiilor.Fiecare am urmat drumul propus.Eu am vazut multe,am pozat cu voia parintilor niste fetite,am luat preturile,am consultat produse,le-am verificat,bune dar exagerat de scumpe.Niste pantofiori de 6-7 cm,costau 165 roni.Am amutit.Multe,frumoase si scumpe.Tot sa imbraci copii cu astfel de straie.Dupa asta am vrut neaparat sa vizitez gradina botanica.Un mare esec.Nu imi imaginam ca poate sa arate asa.Parca earau plantate numai indicatoare si etichete.Daca imi spunea cineva nu credeam,dar am vazut cu ochii mei.O mare deceptie.Pacat ca a ajuns in asemenea hal.