joi, 19 martie 2009

Octavian Paler

SFERA CUNOAŞTERII – Am învăţat unele lucruri în viaţă pe care vi le împărtăşesc şi vouă !!!
Am învăţat că nu poţi face pe cineva să te iubească...
Tot ce poţi face este să fii o persoană iubită. Restul ... depinde de ceilalţi.
Am învăţat că, oricât mi-ar păsa mie, Altora s-ar putea să nu le pese...
Am învăţat că nu contează CE ai în viaţă, Ci PE CINE ai.
Am învăţat că durează ani să câştigi încredere. Şi că doar în câteva secunde poţi să o pierzi...
Am învăţat că te descurci şi ţi-e de folos farmecul cca. 15 minute. După aceea, însă, ar fi bine să ştii ceva...
Am învăţat că nu trebuie să te compari cu ceea ce pot alţii mai bine să facă, Ci cu ceea ce poţi tu să faci...
Am învăţat că nu contează ce li se întâmplă oamenilor, Ci contează ceea ce pot eu să fac, pentru a rezolva.
Am învăţat că, oricum ai tăia, Orice lucru are două feţe...
Am învăţat că trebuie să te desparţi de cei dragi cu cuvinte calde... S-ar putea să fie ultima oară când îi vezi .
Am învăţat că eroi sunt cei care fac ce trebuie, când trebuie... Indiferent de consecinţe...
Am învăţat că poţi continua încă mult timp... După ce ai spus că nu mai poţi.
Am învăţat că sunt oameni care te iubesc, Dar nu ştiu s-o arate...
Am învăţat că, atunci când sunt supărat, am DREPTUL să fiu supărat, Dar nu am dreptul să fiu şi rău.
Am învăţat că prietenia adevărată continuă să existe chiar şi la distanţă, Iar asta este valabil şi pentru iubirea adevărată.
Am învăţat că, dacă cineva nu te iubeşte cum ai vrea tu, Nu înseamnă că nu te iubeşte din tot sufletul.
Am învăţat că, indiferent cât de bun îţi este un prieten, Oricum te va răni din când în când... Iar tu trebuie să-l ierţi pentru asta.
Am învăţat că nu este întotdeauna de ajuns să fii iertat de alţii... Câteodată trebuie să înveţi să te ierţi pe tine însuţi.
Am învăţat că, indiferent cât de mult suferi, Lumea nu se va opri în loc pentru durerea ta.
Am învăţat că trecutul şi circumstanţele ţi-ar putea influenţa personalitatea, Dar că TU eşti responsabil pentru ceea ce devii.
Am învăţat că, dacă doi oameni se ceartă, nu înseamnă că nu se iubesc... Şi nici faptul că nu se ceartă, nu dovedeşte că se iubesc.
Am învăţat că, uneori, trebuie să pui persoana pe primul loc... Şi nu faptele sale.
Am învăţat că doi oameni pot privi acelaşi lucru... Şi pot vedea ceva total diferit.
Am învăţat că, indiferent de consecinţe... Cei care sunt cinstiţi cu ei înşişi ajung mai departe în viaţă.
Am învăţat că viaţa îţi poate fi schimbată în câteva ore... De către oameni care nici nu te cunosc.
Am învăţat că şi atunci când crezi că nu mai ai nimic de dat... Când te strigă un prieten, vei găsi puterea de a-l ajuta.
Am învăţat că scrisul, Ca şi vorbitul, Poate linişti durerile sufleteşti ...
Am învăţat că oamenii la care ţii cel mai mult Îţi sunt luaţi prea repede ...
Am învăţat că este prea greu să-ţi dai seama Unde să tragi linie între a fi amabil, a nu răni oamenii şi a-ţi susţine părerile.
Am învăţat să iubesc, Ca să pot să fiu iubit.
VĂ MULŢUMESC PENTRU ATENŢIE ! Concepţie şi realizare, Doina Ciobanu-Mie mi-a placut si am postat sa citeasca si altii.