luni, 2 martie 2009

Rugaciune

Cutreierand pe net am gasit o rugaciune .Mie dintotdeauna mi-au placut copii.Am gasit potrivit sa o transcriu pentru cei care au copii si vor sa le spuna seara la culcare o rugaciune. Rugaciunea mamei catre Sfanta Maria Maica Sfanta Preacurata, Vezi ce frumos dorm copiii?Ei imi sunt averea toata ,Pentru ei din greu ma zbucium, Pentru ei traiesc in lume.Si indur atat noianul De dureri fara de nume!I-am culcat, si-acum spre Tine vin, Ca ei sa nu ma vazaSi te rog Maicuta Buna Sa cobori o blanda raza,Raza bunataii Tale, Pe frumoasele lor pleteCa sa n-aibe vise rele Si nici pleoapele muiete.Si mi-i fa in zori de ziua, Cand or fi ca sa se scoale,Sa-i vad blanzi, cuminti si veseli, Indreptand spre Tine pasiiCum se-ndreapta inspre Tine, Colo-n cer, sus ingerasii.

3 comentarii: