vineri, 18 iunie 2010

Vremea

Vremea ma dezechilibreaza puternic.Pana mai ieri nu respiram de atata caldura,ca aseara sa pun un plover pe mine.Eram hotarati sa dormim la cabanuta,dar am renuntat amandoi.Azi am trebaluit pe la bloc.Nimic spectaculos,dar am descoperit America.Tot apareau prin casa  molii.Am facut tot felul de investigatii,nimic.Azi m-am hotarat sa mai arunc  din hainele care nu le mai port,ca le tinem pana la moarte ca sa ne boscorodeasca copii dupa.Asa ca am vazut cuibarul de molii ce se pusese pe tocat.Am deratizat cateva ore bune si am vazut de cate lucruri inutile ne inconjuram.Daca am fi mai retinuti,nu am avea atatea si am muncii mai putin.Cred ca asa suntem noi claditi.Ne trebuie sau nu,sa fie acolo si le invartim ani de zile pana le aruncam.De la un timp am devenit  retinuta si mai hotarata in a ma debarasa de tot ce nu e de stricta necesitate.Asa, ca vremea m-a ajutat la ceva,chiar daca nu a fost pe placul meu azi.