joi, 24 iunie 2010

Pensionar in Romania

Pensionar in Romania inseamna un fel de condamare la domiciliu,daca esti de  conditie mediocra.Te rezumi la treburile casnice,cumparaturi cu restrictii functie de pensie,medici,medicamente si tot ce tine de a ne agata de viata ce ne-a mai ramas intr-o oarecare masura.Ne luptam pentru pariti ,daca mai sunt ,pentru copii sa-i sprijinim cum putem si nu simtim cum trece timpul.Nu e destul ca suntem oropsiti de soarta traind in Romania,mai suntem pedepsiti si de conducatorii iubiti.Multe mi-am imaginat  la viata mea,dar sa se reduca putinul ce-l are un pensionar nu.Uitati-va si  voi la alti pensionari din alte state!Chiar sunt de invidiat.Calatoresc mai tot timpul,am unii din Anglia care mai au putin si vad toata lumea de cand sunt pensionari,acu sunt prin Afica,Zambia,Botswana,etc,altii din Israel isi  petrec vara prin tot felul de hoteluri din Romania,fiind unul la origine roman,americanii dupa 65 de ani calatoresc pe la noi  ca niste cai breji si eu la 58 de ani  ma simt ca nu ma mai pot deplasa pe distante lungi,ca vezi doamne am fost bolnava.Oare altii n-or fi avut nici o boala si calatoresc?Cred ca noua ne lipsesc mijloacele materiale ,curajul si hotatarea.Suntem needucati in spiritul calatoriei.Am trait in limita tarii si ni se pare ceva extraordinar sa te rupi de glie.Eu calatoresc pe iternet.Ore in sir stau si privesc pe googel maps diferite,tari,orase,construcii impunatoare nu pot sa cred ca exista asa ceva.Noua ni se pare ca suntem buricul pamantului,ca tara europeana,civilizata,cu traditie,cu istorie,cu multe facilitati,dar suntem de nimic.Un popor de lasi,furaciosi,mincinosi,puturosi.Ne lasam dusi de nas datorita lipsei de discernamant.Daca am gandi un  pic ,am cantarii lucrurile poate nu se ajungea aici.Nici nu mai am putere sa ma revolt.Pe cine?pe ce?Trebuie sa-mi duc in carca statutul meu de pensionar in Romania.