miercuri, 10 martie 2010

O mai veni primavara?

E ceva timp de cand nu am mai scris.Am fost sa o ajut pe fi-mea.E ajutorul care-l dau cu multa placere,pentru ca trebuie sa am grija de Gargarita.Ma vaitam ca m-am plictisit de iarna,acu mi s-a acrit ,mi s-au srepezit dintii de atata zapada si fig.Deja trebuia sa fiu la gradina la data asta,asa ca nu se poate si mi-am aruncat o privire printre bloguri.Am citit de toate pentru toti.Tehnica,ca am o problema,nu prea ma pricep la calcularoare si citesc ce-mi trece prin mana sa mai recuperez,ca mor de oftica cand nu pot sa fac ce vreau  eu;am mai citit de familie,de copii,calatorii ,muzica si multe,multe altele.Am dat peste fete foarte talentate la scris.Ele sunt mai deschise,sincere,directe,pe cand baietii sunt scurti la scris si mai tehnici.Mai este o categorie a celor care se exprima greu si scriu si mai greu.Cum nu prea ma omor cu televizorul si vremea e cam aspra am petrecut cam mult timp pe calculator.Sa mai zicem de ce copii stau ore in sir si cu greu ii iei din fata calculatorului.Ma bag si eu ca musca in tot ce pot si-mi iese in cale.Am vazut ca multi se schimba cu blogul  de colo ,dincolo.Nu stiu care sunt avantajele,dar eu stau  aici si  ma extind.Nu sunt dependenta de ecran asa ca pot renunta oricand.