marți, 22 decembrie 2009

Romanii iainte de sarbatori


Credeam ca e criza si vor fi mai putine cumparaturi,oameni care sa se uite la punga inainte sa se avante in targuieli.Asss,m-am inselat!O nebunie!Parca vine sfarsitul pamantului nu Craciunul.Se cumpara orice,de la chibrituri la frigidere.Nu inteleg nebunia asta.Eu de obicei imi fac cu ceva timp inainte aprovizionarea,dar mai sunt unele care nu se pot cumpara decat proaspete si sunt nevoita sa ma lupt cu populatia cumparatoare.Pe masura ce trec anii ii invidiez pe cei care au bani si-si permit un concediu unde sa-si petreaca si sarbatorile.Scapi de toate pregatirile si numai petreci.Cum nu dispunem de bani pentru asta,facem ce trebuie si ne multumim ca suntem impreuna si  mai ales ca familia e mai numeroasa cu un membru,ce nu l-as da pe toate excursiile din  lume.Am zis ca ma voi duce la oraselul copiilor si m-am tinut de cuvant.Am vazut,am pozat  si am constata ca pana si aici sunt interese politice.Primarul are ceva cunostinte prin domeniul lemnariei.S-a facut o cabanuta si alte10 cred,mai mici care se zice ca au costat 65000 EUR.Orasul in schimb nu mai are aspectul feeric de anul trecut.Interesul  poarta fesul!Sa va arat  cate ceva.