vineri, 31 mai 2013

Unde-i muzica mea de alta data ?

In ultima vreme am observat ca sunt putine persoane care scriu mult pe blog.Daca postarea are o lungime mai mare de cateva minute in care sa o citesc,nu am rabdarea si aman pentru mai tarziu.Majoritatea au diverse imagini insotite de explicatii care sunt usor de digerat la starea actuala.Poate sunt eu mai batrana si obosita,dar am vazut ca si cei mai tineri sunt atrasi de a rasfoi ceva divers si facil.In general fotografiile imi plac si ma uit atent la ele,mai ales cand sunt personale.Mai apreciez si cele care sunt reprezentative unei teme ,chiar daca sunt luate de pe internet.Stau rau la capitolul muzica.Pana acum cativa ani,ascultam multa muzica.Acum cand si cand mai aud ceva nou sau reascult ceva vechi.Cred ca diversificarea preocuparilor mele cu gradina,internetul,nepoata si  televizorul sunt vinovate ca nu mai ascut muzica.Azi am avut un regret ca muzica nu mai e esentiala in existenta mea,dar o sa revin  la zile cand ascultam ore intregi cu muzica de toate genurile,visam ,gandeam si trebaluiam pe ritmurile ei .

3 comentarii:

  1. Nu poti sa dai drumul la radio cand faci treaba? :))
    Eu cred ca nu asi putea sa-mi fac treaba fara muzica. Ori Mp3-ul ori telefonul ... ceva canta! :))
    La servici este muzica pe statie, asa ca...
    pupici !

    RăspundețiȘtergere
  2. pai da...un gadget d-asta nou si mititel si treaba cu muzica este rezolvata :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici eu nu mai ascult muzica. Am si motive personale insa nici nu-mi place ceea ce se canta in ultima vreme. Deci nu mi se pare ciudat ca nu mai asculti. Si, da, ai dreptate, postarile scurte, cu multe poze, sunt cele mai vizualizate. Motivele sunt mai multe dar primul este ca imaginile sunt mai usor de receptat :)

    RăspundețiȘtergere