vineri, 10 mai 2013

Ce repede trece timpul

Este o luna de cand nu am mai vazut-o pe Thea.Nici la telefon  nu vorbim,ca ei nu-i place si mie imi vine tare greu cand o aud.Trebuie sa dau o fuga sa o vad, ca nu prea mai rezist.Ce gradina,ce curatenie ,ce fac, fac, sa fiu in randul lumii,nu ca am vreo pasiune.As da tot aici si as pleca maine,daca n-as avea opozitia alaturi.Asta e !Trebuie ne sa acceptam soarta.Ca sa am o preocupare alaturi de imaginea ei,am selectat cateva poze din ultima vizita .
Saritoare, sa dea o mana de ajutor.

Scoate iarba dintre pavele cu o unealta interzisa pentru ea.Bine ca nu a vazut-o mama.

Un pic de joaca.


Ii place tare mult sa deseneze .Creta a atra-o de mica.E mare suparare cand se rupe.
In leagan  la parculet.

-E foarte interesant sa ne jucam in camion.

Si-a luat matura in serios.
Atenta sa construiasca.

Cu bunica la nisip.Facem un tort de papadie.

2 comentarii:

  1. Am marit fotografiile si cel mai mult ma interesa cea in care "construieste" :)
    Am vazut tortul de nisip cu papadie :) Ce frumos se joaca...munceste dupa puterea ei....splendid.
    Te cred ca ti-e dor. Nu am decat sa-ti urez drum bun si sedere cat mai placuta alaturi de scumpa de Thea! Te pup, draga Flori!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu poti sa iti imaginezi ce inseamna ea pentru mine.Ma amagesc cu cabana,cu gradina,cu casa,dar totul paleste in fata ei.Ma duc peste o saptamana,dar numai pe weekend.Te pup si eu Elly

    RăspundețiȘtergere