duminică, 26 mai 2013

Sa ne mai amuzam un pic !




Daca nu esti sigur de stilul tau vestimentar, aminteste-ti ca superman purta chiloti peste pantaloni si lumea nu era deranjata de aceasta


De ca ii este frica cel mai tare lui Chuck Norris?
R: Sa dea nas in nas cu Andreea Tonciu.


- Nu crezi, scumpule, ca masca din ulei de citrice ma ajuta sa arat mai bine?
- Desigur, scumpo, dar nu inteleg, de ce o mai scoti ?


Doua prietene blonde:
-Psihologul mi-a recomandat o modalitate foarte buna de a adormi repede. Numar pana la trei si adorm instantaneu.
-Asa de repede?
-Nu intotdeauna. Ieri, de exemplu, am numarat pana la patru dimineata!




Vorbesc două femei:
- Am impresia că bărbații ăștia nu au nici un pic de logică.
- De ce?
- Spre exemplu: a trebuit de 20 de ori să-i explic agentului de circulație că ieri eram în alte sandale, de aia am uitat permisul în altă geantă


Un tip la farmacie:
- Dați-mi și mie o cutie de prezervative că merg la prietena mea și o comit în seara asta, e buna rău…
Mai stă un pic și zice…
- De fapt, dați-mi două cutii de prezervative, ca are o mamă… auuuu bună rău… și pe aia o ard…
Se mai gândește un pic..
- Știți ceva? Dați-mi 3 cutii de prezervative, că are și o sora și aia bună rău.
Ii dă farmacistul prezervativele, merge el la prietena lui, se așează toți la masă. Vine si ta-so, se așează în capul mesei și iși apleacă toți capetele sa facă rugăciunea dinainte de masa. După un sfert de oră, tipul încă iși făcea rugăciunea cu capul sub masa, iar prietena lui ii șoptește:
- Vai, dragule, dar nu știam ca ești asa de credincios …
- Nici eu nu știam ca taică-tu e farmacist.



-         Iubire, îţi aduci aminte ce bine ne era acum 10 ani?
- Iubitule, dar nici nu ne cunoşteam pe atunci!…
- Exact!


-         De ce înjură studenţii de la teologie mai bine decât toţi ceilalţi?
- Pentru că ei ştiu toţi sfinţii.


Soţia către soţ:
- Auzi, dragă, ar trebui să renunţi la alea patru berici ale tale pe care le bei zilnic, ce, tu nu ai auzit de criză?
- Dar nu mai bine reducem bugetul pentru fardurile tale?
- Aaa, nu, nici gând de aşa ceva, fardurile sunt, de fapt, pentru tine, să mă poţi vedea mai frumoasă!!
-Da!!… păi şi alea patru berici pentru ce crezi că sunt?!


După ce stewardesa-și termină obișnuitul „număr” privitor la siguranța zborului, un ardelean rostește:
- D-apăi coniță, parașute nu ne dați? Că io am mers și cu vaporu și ăia ne-or arătat unde-s colacii și bărcile de salvare.
- Domnule, aici nu suntem pe vapor, da?
- Da, deși io cred că-s mai mulți cei ce știu să înoate decât cei ce știu să zboare!

4 comentarii:

  1. :) nu cred că voi mai fi nemulţumită de stilul meu vestimentar de acum înainte! :)
    Pup, duminică plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce blestem pe el.... sa nimereasca acasa la farmacist! :))))
    Acum explicate! De ce e frica lui Chuck Norris de Andreea Tonciu?
    Zau daca stiu! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. super bancuri! m-am amuzat, mai ales la ultimul cu ardeleanul! :) pote pentru ca ardeleanca m-is si eu ;))
    o duminica minunata!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt super toate! Foarte bune!
    Le-am dat drumul pe FB, pe un grup. Si pe cronologia mea ;)
    Acum am o intrebare/nedumerire: Nu stiu de ce postarea nu e in tabel...Si nu e prima data... :(
    Am fost azi-noapte, nu era. Azi...n-am avut prea mult timp de blog, abia pe seara.
    O seara buna in continuare! :)


    RăspundețiȘtergere