marți, 20 noiembrie 2012

Traditii

 Ma imbraca mama cu costumul  national.
 Nu-mi convine cu ce sunt incaltata.
 Astept muzica la televizor.


 Observati ca-mi place sa dansez.
La noi in familie  nu a fost decat o persoana,careia i-a placut muzica si dansul popular.Acela a fost tatal meu,care din pacate s-a prapadit la trei luni dupa ce s-a nascut Thea.Cu toate acestea ,de mica era atrasa de muzica asta.Se vedea clar.Daca trebuia sa o tii locului,ii puneai muzica populara si rezolvai problema.Ii placea Adriana Antoni.Ca bunici ne-am hotarat si i-am luat un costum,asta acum ceva timp.Ce mandra a fost cand am imbracat-o prima data si s-a desfasurat ca orice copil.Am revenit ,dar costumul i-a ramas mic.Uitati-va la maneci si fustita  abia am reusit sa o prindem.Nu-i bai,ca mai avem costumul mamei de cand era la gradinita.Tata mandru a promis ca o va duce la un cerc de dansuri populare.Asa m-am convins ca datorita ei traditia nu se pierde ,chiar daca noi,ceilalti membrii ai familiei nu o ducem mai departe.

2 comentarii:

  1. vienela a introdus un nou comentariu privind postarea dvs. "Traditii":

    Nu este doar talentata, ci si foarte frumusica. Ar fi pacat sa nu o duceti la un cerc de dans, unde sa invete totul ca la carte. Sa va traiasca!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumessc!Am apasat aiurea iti dai seama ca eram curioasa in a citi tot ce am primit.

    RăspundețiȘtergere