joi, 22 noiembrie 2012

O zi catastrofala

Duminica, pentru ca nu mi-a intrat in obisnuinta  sa ma duc la biserica si nu avem nimic in program,m-am decis sa fac un tur de magazine.Dupa aproximativ trei ore ,am ajuns acasa.Dau sa pun cumparaturile la locul lor, ca sa pregatesc pranzul.Constat ca doua  sertare  la congelator nu se deschideau.Mi-am dat seama ca am tot bagat de toate in ele si in spate s-au lipit pungile de conducta cu freon. M-am decis ca trebuie sa-l dezghet.Pun o punga mare in frigider cu o parte din  ce cumparasem, ca pana termin eu treaba ,alimentele  sa stea la rece.Cand  aproape am terminat,am zis sa scot punga cu carne din frigider, sa  o aranjez in pungi mai mici pentru congelator.In viteza lucrului, agat cu punga  o cratita cu mancare din frigider.Am vazut-o rasturnata prin bucatarie.Eu ,de moda veche, am mocheta in bucatarie . Strang mancarea de pe jos ,dupa care am bagat mocheta la spalat.Vine sotul meu la masa.Eu clocoteam ca  smoala.Incearca sa ma calmeze,amanam masa, ca eu sa termin cu congelatorul,iar el sa spele mocheta.Dupa aproape o ora,cand eram pe terminate,aud un zgomot suspect in bucatarie.Parca sfaraia ceva.Eram proape sigura ca am stins focul la friptura,dar cu atatea ghinioane....alerg sa vad de unde vine zgomotul.Surpriza!!!!!!!!!bucataria era plina de apa pe jos.Strig, ca o disperata,nu ma mai puteam contola,ca sa vina  din baie sa opreasca apa,lucru pe care-l puteam face si singura,dar ma blocasem.Lasam celelalte treburi si strangem apa.Parca era un izvor ,ca nu se mai termina cu adunatul.Nu se oprea definitiv,tot mai picura si pana la urma ,dupa  ce am inchis toate robinetele din jur,indiferent de directie,am strans un racord flexibil cu o cheie franceza .Am dedus noi ,ca prin ala se scurgea apa si intr-un final am reusit s-o stopam.Ne-am calmat,ne-am terminat treaba si am dedus ca ar trebui sa multumim domnului,ca nu s-a intamplat asta cand eram plecati.Era o presiune ,ca intr-o ora cred ca s-ar fi inundat toate apartamentele pana la parter,noi stand la 5.Pe la ora patru, am zis ca trebuie sa mancam ceva,ca sa ne putem lua medicamentele.Imi pare rau ca nu am pozat farfuriile.Zicei ca sunt alea de la tv,cand gatesc aia divese chestii de vezi un pic de" ceva  "pe ditamai farfuria.Nu mai aveam nici unul pofta sa mancam si am pus o portie minuscula. Acu ma amuz.Dupa toate cele, ne-am consultat in a gasi un instalator.Era duminica dupa amiaza si nu toata lumea e dornica de a mesterii.Am reusit sa gasim un instalator.A venit sa constate ce trebuia cumparat si am mers la magazin.Am inlocuit ,atat racordurile,cat si bateria ca sa nu mai avem probleme.Cand am vazut treaba rezolvata nu l-am lasat sa plece,am stat sa vedem daca totul e ok. Cred ca se facuse 7 seara cand am respirat si noi usurati.Mare bafta am avut, cu toate neplacerile din ziua aia.Asta o spun acum,cand  privesc la trecut.Am mai avut zile cu ghinion,dar asta e pe primul loc in top.A fost o duminica neagra.si grea,sper sa nu mai am parte de asa ceva.Eu doresc la toata lumea, numai bine.

Un comentariu:

  1. Stii cum se spune, ca un necaz nu vine niciodata singur. Bine ca s-a terminat asa si nu a fost mai rau. :))

    RăspundețiȘtergere