sâmbătă, 24 noiembrie 2012

Sapatul gradinii

 Frunze peste frunze.
 Magnolia se pregateste cu mucurii ei pentru primavara.
 Mai sunt destui trandafiri pe care i-am adunat.
 O petunie s-a trezit si ea pe toamna sa rasara singura si sa infloreasca.

 Niste flori de  trandafiri ,obraznici prin inaltimea lor.
Cosul cu trandafiri.
 O parte din gradina sapata.Am mai pus butasi de trandafiri,pentru ca nu sunt multumita de cei din comert.
Acestia nu au vrut sa capituleze .
Starea mea de sanatate impune o disciplina.Saptamana asta m-am cam abatut de la regula ,in sensul ca nu am respectat timpul de odihna  si  m-am simtit rau dupa trei zile.Trebuia sa termin de sapat  gradina la cabanuta, sa rezolv cu plantele,cu apa care trebuie inchisa si ce mai era pe acolo.Ai avantaje,dar si dezavantaje cand posezi un asemenea loc.Nu va imaginati ca am sapat eu,m-a ajutat o fosta colaboratoare.Parca era un escavator,eu nu puteam sa  ma tin dupa ea, adunand frunzele si plantele ce trebuiau aruncate.Trandafirii si florile care mai erau, parca s-au revoltat impotriva timpului si a toamnei inflorind .Zicei ca sunt niste soldati care dadeau ultima batalie cu vremea.O sa pun cateva fotografii graitoare in acest sens.A venit  frigul,ploaia,ceata,dar eu am reusit cu un pic de efort, sa termin tot ce trebuia.De-acum ma pregatesc pentru o incursiune de vreo 10 zile la " dulceata "mea,ca pe-aici nu am obiectul muncii.Sunt o fire destul de activa si e pacat sa ma "flendur" ( asa  zic eu cand nu prea faci nimic si te invarti de colo colo) pe-acasa.

Un comentariu:

  1. E mult de munca la o gradina, dar si satisfactiile sunt pe masura. Totusi, cat este vremea buna, cred ca te poti odinhi la pranz, mai ales ca ai ajutoare. Sanatatea este mai importanta decat florile.

    RăspundețiȘtergere