marți, 2 ianuarie 2018

Prima zi a anului 2018






Daca tot anul va fi ca in prima zi,ar fi bine.Chiar daca am tanjit dupa zapada,pot sa spun ca tare mi-au placut zilele astea pentru plimbare.Dupa aceste sarbatori, de care ma bucur ca s-au terminat,am obosit tot pregatind in zadar...prea multe si migaloase preparate, am petrecut cateva ore in parc.Credeam ca va fi gol,dar lumea de la revelion  a trecut la miscare in parc.Oameni la maneca scurta,cu echipament de alergare,cu biciclete ,cu copii in carut,cu catei,singuri sau in familie,a fost surprinzator pentru mine.Stateam in casa si mi se parea rece la cele 22 grade,atunci m-am scuturat,m-am imbracat si in parc.Acolo am inceput sa dau jos dupa mine si sa ma mai eliberez de haine.Sufar ca nu mai am nici un aparat bun si pozez cu telefonul,dar in curand imi voi lua unul.Pe o asa  vreme ,totul e ok.Lacul deja s-a dezghetat pe o portiune,o parte din vegetatie  si iarba este verde,ca in prag de primavara.A fost placut si sper sa ma tina tot anul.Va doresc sa aveti un an bun si plin de realizari!

14 comentarii:

  1. O zi luminoasa si activa :) Bravo ! An bun si implinirea dorintelor, Flori !

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar pare Zi de primăvara! Pt un an reușit!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce soare si frumos! Mie imi place mult!
    La Multi Ani cu bucurii iti urez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, a fost o vreme blanda si pe la mine. Hmm...parca imi e dor de primavara. Pozele sunt frumoase! Un An Nou cu bucurii in suflet!

    RăspundețiȘtergere
  5. An NOu plin de bucurii, cu multa sanatate si din toate cele frumoase alaturi de cei dragi! LA MULTI ANI!!! Cu belsug si voie buna ca-ntotdeauna, sa va fie anul nou!
    Salutari cordiale si imbratisari cu drag!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. e bine pentru tine că ai început anul cu o plimbare frumoasă !
    minunate fotografii !
    cu drag, îţi doresc multă, multă sănătate !
    pupic !

    RăspundețiȘtergere
  7. Îţi doresc atâtea clipe fericite câte raze de soare ai vazut tu în prima zi a anului nou! Un an nou mai bun, cu pace şi liniste în suflet şi cu multă dragoste în inimă. La Multi Ani!

    RăspundețiȘtergere
  8. Semne bune anul are! :)
    Ceva zapada n-ar strica! Arata ca la inceput de primavara! :) Nu zic ca nu-i frumos, dar unde-i haina de nea?! :)
    La multi ani cu sanatate, armonie si belsug!

    RăspundețiȘtergere
  9. 2018! Un An Nou, un nou început… Uitaţi ce a fost rău, bucuraţi-vă de ce a fost bine! Vă urez din inimă să aveţi un an bun, norocos şi fericit. La Mulţi Ani!

    RăspundețiȘtergere
  10. Un an plin de experiente placute iti doresc, calatorii minunate, oameni dragi alaturi si multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  11. An Nou cu sanatate si multe realizari sa ai, Floarea draga!
    frmoasa plimbarea ta. Cat despre fotografii... eu nu mai folosesc aparat foto de mai bine de doi ani! Fotografiez doar cu telefonul mobilsi sunt foarte multumita de calitatea imaginilor. Am un Samsung Galaxy S7. Are o camera super! Chiar si videoclipurile sunt calitative, atat ca imagine cat si ca sonor. Nu pot decat sa iti recomand.
    Toate cele bune! :-)

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi ani :) !!!
    Eu stiu ca anul ar trebui sa inceapa in martie, dar totusi :D. E ianuarie :D hihihi.
    Sa ne fie anul plin de zambete ca razele soarelui. cu sanatate si bucurii :*
    Cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
  13. La multi ani, Flori! un an minunat sa avem!

    RăspundețiȘtergere
  14. am scris un comentariu aici... pacat ca nu a aparut... o fi la spam?

    RăspundețiȘtergere