marți, 5 martie 2013

Trebuie sa vina si primavara

 Ma tot uitam in gradina si ghioceii mei erau mici,mai bobocei ,decat ce vedeam eu la altii.Eram un pic invidioasa ca altadata ei  erau in prima linie a frontului.Acum nu ma mai vait.Am din belsug dupa cum se vede.Sunt grasi si parfumati.Nu cred ca e om sa nu-i placa ghioceii.Pentru ca sunt atat de firavi si se lupta sa iasa prin zapada,pentru ca sunt primele flori dupa  iarna ,sunt atat de  cautate si admirate . Dupa cum se imultesc peste un timp o sa am gradina plina.Sunt o minune.







6 comentarii:

  1. o Doamne, cat sunt de frumosi! wow! cata puritate si gingasie! superbe buchetele!
    la mine... e cale lunga inca pana la primavara!

    Noapte buna! pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. " -Toamna via e plina de struguri,
    -Primavara e plina de flori,
    -Fiecare zi are amurguri,
    -Fiecare zi are si zori. "
    _Adrian Paunescu

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar ca acum ai din belsug si tare-s frumosi! Parca sunt armata de teracota chinezeasca :) Par gata de atac :) Splendizi!
    Frumoase si fotografiile!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da,asa e! Imi creste inima cand aud ca fotografiile sunt bune.MI-am schimbat aparatul si sunt in scolire.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu vorbesc serios. Fotografiile sunt tot mai bune :)
      Te felicit pentru ambitie :) Niciodata nu tarziu sa invatam.

      Ștergere