sâmbătă, 2 martie 2013

Martie,martisor ,mamaruta

Happy Weekend

 O mica perioada de timp(aproape doua ore),a fost pentru mine o minune.Am participat si eu ca voluntar,cu celelalte mamici la o activitate de la gradinita .Atata m-am implicat,ca am impresionat educatoarele cu rabdarea si daruirea mea alaturi de copii.
 Am confectionat cu aceste mamaurute (gargarite),care sunt prietene bune, cateva felicitari.
Bunica a fost cu aparatul de fotografiat ca sa nu piarda momentul acesta de incantare.
 Nu suntem foarte talentate,dar la final am fost multumite de ce am facut.
 Felicitarile au fost licitate la cateva zile,iar banii  stransi  sunt folositi pentru dotarea clasei cu ceva necesar copiilor.
 Bunica a primit o invitatie foarte valoroasa pe termen nelimitat. Poate sa participe, de cate ori e prezenta ,la toate activitatile cu copii ,jocul sa fie pentru toti.

"Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 9."

14 comentarii:

  1. Si eu iti admir implicarea aproape permanenta in viata delicatei tale nepoate. Thea este o fetita priceputa, indemanatica. Se vede din concentrarea pe care o afiseaza in orice fotografie.
    Tare mult imi place ideea pe care a avut-o gradinita de a licita creatiile copiilor. E o idee inteligenta si educatoarele merita toate aprecierile.
    Te felicit pentru micul reportaj prezentat!
    Happy weekend iti doresc si o primavara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cel mai minunat mărțișor este Thea, nepoțica, o dulce și-o talentată! O primăvară frumoasă și senină să aveți! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da ! Thea este binele suprem pentru mine.Va doresc si eu tot binele din lume!

      Ștergere
  3. Cu o aşa mândreţe de gărgăriţă, cum să nu te implici?
    Foarte frumos la grădi la voi! :)
    Weekend cât mai plăcut, buni!

    RăspundețiȘtergere
  4. ce imagini frumoaseeeeeee! Acolo, la gradinita, e primavara in fiecare zi! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa-ti traiasca "mamaruta"! Bunicile iubitoare au mereu rabdare! Vorbesc din experienta! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. superb , sa-l pastrezi...a mea e mare , are 27 de ani si totusi , mi-a facut martisor cu manutele ei :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Superb! Intre copii fericiti uitam orice probleme am avea! Sunt dragalasi si dedicati la ceea ce au de facut! Imi pot imagina usor cata dragoste au pus in confectionarea felicitarilor!
    O postare "de inima"! Minunat!
    Duminica frumoasa sa ai si sufletul senin sa-ti fie!

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu cred ca sunteti foarte talentate! Felicitari mamarutelor !
    O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  9. Hi, I check your blogs on a regular basis. Your humoristic style is awesome, keep doing what you're doing!



    Feel free to visit my web page BradlyZAbellera

    RăspundețiȘtergere
  10. It's very easy to find out any topic on net as compared to books,
    as I found this article at this web site.

    Also visit my webpage: AlainaCAbousaleh

    RăspundețiȘtergere
  11. When I initially left a comment I seem to have clicked on the
    -Notify me when new comments are added- checkbox and now whenever a comment is added I get four emails with the exact same comment.
    There has to be a way you are able to remove me from that service?
    Many thanks!

    Feel free to visit my homepage ArielVRubeo

    RăspundețiȘtergere
  12. Fine way of telling, and fastidious post to get facts concerning my
    presentation topic, which i am going to convey in academy.

    Take a look at my homepage - quest bars

    RăspundețiȘtergere
  13. Hmm is anyone else experiencing problems with the images on this blog loading?

    I'm trying to figure out if its a problem on my
    end or if it's the blog. Any responses would be greatly appreciated.



    Feel free to surf to my homepage; quest bars

    RăspundețiȘtergere