vineri, 28 decembrie 2012

Lista mea de bloguri

Zilele acestea am tot citit ,cam toate postarile persoanelor din lista mea.Sunt persoane deosebite,talentate in diferite domenii,cu bune si rele.Am intalnit cateva,care si-au facut un profil foarte complet si m-au determinat sa le adaug in lista,fiind o placere sa-i citesc.Altii sunt mai secretosi.Eu ,daca nu-mi amintesc de persoana respectiva ,nu citesc pana nu ma lamuresc din nou cine e.Greu cu mine , n-am antrenament si e cam  tarziu  sa-l capat.Alta data ,bunicile aveau cu totul alte preocupari.Torceau lana,crosetau,tricotau,teseau;acum stau  la televizor(nu eu), merg prin magazine(uneori ca la muzeu,nu cumpara nimic,doar se uita,studiaza piata),stau pe net.Numai eu am cateva pensionare,ce au descoperit aceasta taina a calculatorului la pensie si ne conversam.Eu nu prea sunt multumita cu ce stiu si mereu caut noutati.Mai fac si cate o prostie,dar am un vecin ,care ma descurca repede.Cand il vad cum butoneaza,sunt un pic invidioasa,ca m-am nascut mai devreme si nu o sa-l ajung din urma.Imi trece timpul liber int-un mod placut.Mai petrec destule ore calatorind.Sunt impresionata de vastitatea lumii inconjuratoare.Noi ne credeam buricul pamantului ,Europa,dar te lasa mut Asia,Africa,cand vezi orase imense,de care nu am auzit.Scrisul pentru mine devine,din ce in ce mai usor.Nu am nici o obligatie,o fac din placere si cand am chef.Chiar daca nu comentez,citesc ce scrie fiecare.Imi place.Parca fac o radiografie a vietii unor persoane care incet,incet , imi devin mai apropiate.

6 comentarii:

  1. sa aveti un an nou cu bine si sanatate !!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Floarea, ma bucur ca ne-am "cunoscut"!
    Acum, la cumpana dintre ani, doresc sa-ti transmit gândurile mele bune, sa-ti urez sanatate si numai bucurii în Anul 2013! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt foarte incantata,ca m-ati bagat in seama.Voi aveti alte procupari,alte principii de viata.Va admir pe toate si toti.Anul ce vine, sa-ti aduca implinirea tuturor dorintelor,alturi de cei dragi.La multi ani!

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  3. Imi pare bine ca ne-am cunoscut si ne citim. Macar din timp in timp. :)
    Eu sunt ceva mai veche pe aici, peste cateva zile voi face un an de blog. Imi place blogul, imi place sa scriu...imi plac oamenii frumosi pe care i-am descoperit aici, in blogosfera :) Nu trebuie sa-ti faci griji, vei vedea ca, in timp, vei invata o multime de lucruri.
    La multi ani cu bucurii!

    RăspundețiȘtergere