duminică, 30 decembrie 2012

Anul 2013

A trecut si acest an.De ce ni se pare ca timpul trece mai repede acum?Sa fie din cauza varstei,din cauza preocuparilor,din cauza problemelor care se ivesc destul de des in viata noastra!Ma uit in oginda si tresar uneori.Seman foarte mult cu mama,care nu mai este printre noi.Deci, am avansat cu multi ani si sunt uimita,de trecerea timpului.Trecerea dintre ani,parca nu mai are foarte mare insemnatate la mine.E mai mult ca o apasare,care ma cocoseaza .Asta e !Viata merge mai repede, decat putem noi sa ne tinem de ea.Cred ca e valabil la toti,numai ca nu toti realizeaza.Vreau ca de la anu,sa fiu " EU " cum eram.O fire vesela,mai aiurita,sa calatoresc mai mult,sa ma multumesc cu ce am,sa ma intalnesc cu fostii colegi,care mi-au lipsit,dar si eu lor,sa merg la innot,sa am o gradina frumoasa,familia sa fie bine.Cred ca nu e prea mult si daca ma straduiesc putin o sa le am.

2 comentarii:

  1. Iti doresc sa ti se implineasca toate dorintele. Eu am avut niste ani foarte prosti...As spune ca deja incepand de prin 2009, nenorocirile continuand anul acesta. Doar blogul a mers bine :) Macar atat. Daca mi-a mers prost intr-una, nici nu mai am curajul sa-mi mai doresc ceva. Macar sanatate sa am. :) Restul cred ca poate veni de la sine.
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. Un an nou cu multe bucurii si realizari iti doresc!
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere