miercuri, 17 noiembrie 2010

Ce mai fac pensionarii

Cred ca fiecare om isi propune un plan de bataie pentru ziua respectiva sau pentru urmatoarele.Asa fac si  eu,numai ca mai greu  reusesc sa-l respect.Sunt  asa multe probleme de care trebuie sa tin seama si de multe ori nici  nu am tangenta  cu ce vroiam sa fac.Poate e mai bine asa.Nu ma simt constrasa sa fac aia si aia.Am perioade cand ma simt plina de probleme si chiar sunt,le rezolv pe  rand,cu viteza melcului.Daca ma framant si ma agit ,ce se rezolva singure?Vad ca toata lumea e intr-o continua agitatie,cu treaba sau fara.Am destule exemple care ma tempereaza in elanul meu uneori.Fac cate o vizita unor prietene si sunt ca un miracol pentru mine.Ajunsa acasa ma linistesc,sau  sunt foarte multumita de statutul meu actual.Azi e una din zilele in care sunt multumita de mine, sa vad daca ma tine si maine.Ce ma delecteaza este munca la gradina.Cum ne mai bucuram de toamna,am trebaluit destul de mult.Neobisnuita cu munca fizica am facut un  pic de febra,daca o sa continui,imi trece si fac miscarea,de care avem nevoie cu totii.Nu imi place rutina.Caut mereu  sa-mi schimb preocuparile,sa  fie diverse si atractive,de la sapa la calculator,e ceva!