duminică, 10 octombrie 2010

Doamne,ce imi e dat sa vad !

De cand cu blogurile astea ,am si eu o curiozitate si cum am un pic de timp mai citesc ce scriu altii.Am ales diverse profesii,din domenii diferite si ma incanta uneoeri .Aseara la fel,trec de pe unul pe altul si la un moment dat vad un mort postat.Ma opresc si intru in amanunte.Citesc despre cine si despre  ce s-a scris.Un individ,pe care l-am cicit cu cateva  minute mai  inainte,imi parea el mai excentric prin filozofia lui,dar nu ca ar pune pe blog poza cu nevasta-sa moarta acum cateva zile.Nu imi reveneam.CE durere era in sufletul lui,daca a putut sa o fotografieze moarta?C-o fi avut in cap? Cred ca era gol si cand se umple filozofeaza.Nu stiu vre-o religie de la noi care sa  se bucure cand moare cineva apropiat,ca drag nu cred ca i-a fost!.Nu pot sa cred  ca diversitatea oamenilor  e asa de mare.Diferentele  sunt uriase.Nu dau  amanunte,vorba lui Mircea Badea,care s-a ticnit si el,sa nu-i fac publicitate,dar o sa mai urmaresc blogul.