vineri, 8 octombrie 2010

Ce mai fac unii barbati

Azi imi arunc ochii pe niste bloguri si dau peste unul foarte interesant.Un barbat posteaza si chiar realizeaza vizual ce face.Pune  muraturi,face zacusca,prajituri,mancare.Chiar daca asta ar fi profesia tot ar merita laude.Va dati seama ce comoara de barbat!.Eu l-as pune pe aceeasi trepta cu un bogatas,care poate sa-i  ofere nevestei lui orice.Eu fiind mai batrana gandesc altfel decat tineretul.Consider ,totusi, ca daca pe langa astea mai are un dram de dragoste  pentru sotie,atinge perfectiunea in familie.Stiu,multi barbati l-ar desconsidera,poate si unele femei,dar va spun eu dupa o viata ca un sot se intregeste prin ajutorul  pe care ti-l  da in casa.Poti spune,daca ai bani iti iei menajera,sau gasesti  alt mijloc de a-ti usura munca in gospodarie,dar nu se compara cu ce-ti ofera cel de langa tine.Toate sunt mai bune,mai gustoase,mai cu putin suflet in ele.Eu,acum,asa vad o relatie trainica,frumoasa,cu multa dragoste si impliniri. Sunt ,bineinteles si multe divergente,dar cu tact poti trece peste ele si sa vezi partea frumoasa a lucrurilor.M-a incantat ce a scris si o sa-l urmaresc indeaproape.