duminică, 23 mai 2010

Ce sa aleg?

Mai sunt cateva zile si ma intorc la Gargaria mea.E o trebaluiala pe mine(ca sa acopar cat pot zilele pe care le stau  acolo),cu treburile zilnice,dar nu prea se poate e chestie si de putinta.Ma gandesc destul de serios daca mai e rentalila gradina cu cabana acu cand  venit ea in viata noastra.Grea alegere!Nu pot renunta ca nu se stie ce vremuri vin.Pe alta parte daca nu ar fi fost pamantul asta, nu stiu daca  m-as fi recuperat destul de bine  din pdv al sanatatii.Am facut multa miscare,a fost o pasiune,o placere cu flori si legume.Eu care nu pusesem o ceapa toata viata,pana la 54 de ani,acu sunt abia in curs de specializare si experimentare cu flori,aranjare,sa fie cat mai frumos,comod,interesant.Dar toate astea palesc si se usuca in fata nepoticai.Nu suporta comparatie.Acu abia astept sa ne vedem.Daca o sa treaca o perioada de pauza sa stiti ca sunt la ea.Nu mai iau calculatorul ca e mare si trebuie sa-i acord tot timplul.E cel  mai placut sa stau cu ea.Nu prea pot eu sa fac cam ce as vrea , e mamitica ei ,care imi da cu cartile peste bot,cum se cresc acu copii,ca altfel....Ma multumesc si cu atat.Important sa fiu cu ea.Pacat ca e departe si nu pot sa fac naveta.O sa va arat niste flori si fete.