miercuri, 4 martie 2009

Astept primavara

Primavara e modul in care natura ne spune : “sa inceapa petrecerea” ! Robin Williams
Daca nu avem iarna, atunci primavara nu va fi atat de placuta. Daca pe parcursul vietii nu dai de problemele , atunci nu vei aprecia prosperitatea. Anne Bradstreet
Iarna este in capul meu, dar primavara eterna se afla in sufletul meu. Victor Hugo -in cautarile mele am dat de aceste citate care mi s-au parut bune,pentru ca tot asteptam schimbarea timpului si nu mai vine.Imi e dor de cabanuta mea si tot ce o inconjoara.Am planuri noi care vor declansa un mic razboi de familie,dar nu conteaza ca voi aduce o schimbare in mai bine.

3 comentarii:

  1. multa bafta ... se pare ca vei avea nevoie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,n-am fost clara!Mutarea unor plante prin gradina,trandafiri,arbusti o sa declanseze un zumzait al barzaunelui meu.Deci fara cearta!

    RăspundețiȘtergere