miercuri, 23 mai 2018

La muzeul Catatii Fagaras - Miercurea fara cuvinte







Acest articol participă la Miercurea fără cuvinte, rubrică inițiată de Carmen

20 de comentarii:

  1. minunata prezentare, Floarea draga! Fotografii foarte frumoase!
    multumim ca ne-ai luat alaturi de Thea, prin muzeul fagarasean.
    Happy WW! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thea a fost incantata sa vizitam seara muzeul,mai ales ca era multa lume,iar muzeul este chiar bogat in exponate.

      Ștergere
  2. Faine fotografii! Ștergarul de la Viscri e o adevărată operă de artă. Mulțumesc că ai împărtășit cu noi frumusețile acestu muzeu!

    Numai bine, dragă Floare! ☺

    RăspundețiȘtergere
  3. Impresionanta cetatea! Si muzeul pare la fel, dupa imaginile prezentate! Deosebite exponate!
    Iar poza cu oglinda este chiar faina!
    Happy WW! Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau ca nu am pus mai multe exponate,dar mi se parea prea mult.

      Ștergere
  4. Frumoase fotografii ...
    Farfuria de faianta este superba! De fapt toata faianta îmi place!
    Zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
  5. multumim de imagini, si ce domnisoara mare ai acolo!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Din parcare, pe carare, printre dovezile trecutului. :) Fain ca Thea are rabdare sa viziteze muzee. :)
    Am vazut Cetatea doar de afara, asa ca m-a bucurat sa vad cateva imagini din interior. :)
    Happy WW, Flori!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ai ocazia,se merita vizitata,pentru ca s-a renovat si au o multime de exponate.

      Ștergere
  7. Frumos. Încă un loc de vizitat. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  8. Am vizitat de multe ori Cetatea Făgărașului, dar fotografiile tale sunt superbe.
    Îmi place mult prima și cea cu ștergarul din Viscri. Felicitări!
    O săptămână minunată!

    RăspundețiȘtergere