luni, 28 mai 2018

Din ultima vizita

Pentru ca lucrurile s-au mai asezat,merg in vizita la copii in weekend,pana la vacanta.Thea in zilele libere imi simte lipsa,de multe ori stam mult la telefon de vorba si i-am promis ca la prima intrevedere o s-o ajut sa faca un maclavais -numit slime,de care copii sunt inebuniti,iar parintii disperati,pentru ca se face mult deranj.Am promis cand ma duc o s-o ajut sa faca ,pentru ca avea restrictii la asa ceva.Incercase cu o prietena ,dar vopsise pana si in curte cu divese substante.Cu bunica insa,totul a fost ok. Seara am mers la muzeu,am mai cumparat doua jucarele,tot de actualitate printre ei,am povestit,ne-am plimbat,mi-a aratat gradina,florile si  rezultatele scolare.S-a marit si de mult nu m-am simtit atat de utila ca aceste zile,iar ea a stat sa-i fac cateva poze,ceea ce cu greu obtineam altadata.Am stabilit ca peste o luna voi merge si voi sta cel putin doua saptamani ,pana pleaca la mare.Apoi vom face alte planuri de vacanta.



8 comentarii:

  1. Frumusica foc minunea ta nepotica! <3 Sa fie sanatoasa si multe bucurii sa aiba!
    Imi place poza cu Thea printre rasaduri dar si mai mult imi plac jucariile (lui Pufi?) :) pe gazon. :)
    Ce-ati facut, in final, cu maclavaisul?! :)
    Thea are pe tricoul din primele patru foto chipul lui Raspunzel? :) Sau... cine-i?! Nu de alta, da-mi plac desenele animate. :) Imi place si brelocul ei! E din cele moi si "pufoase"? (nu conteaza! e fain!) :)
    Iti doresc sa ai o saptamana minunata si... vacanta de vis alaturi de thea si tot cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este ca o comoara,maclavaisul.L=a pus intr-o cutie din plastic cu capac si se mai joaca cu el.Da a fost fan Rapunzel,acu s-a schimbat,iar jucarelele sunt dintr-un cauciuc ce-si revine dupa maltratare.Multumesc Diana !

      Ștergere
  2. Un bujor cu un bujor ... Asta e Thea!
    Sa va traiasca!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoasa e relatia voastra! Tare frumoase sunteti! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac jocurile voastre! Sunteti niste scumpe si frumoase!
    Multa imaginatie pentru planurile de vacanta!
    Va imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere